Vi har lige sat vores hus til salg
og har kigget på huse 1-1,5 time i bil væk herfra. (Grunden til at vi flytter er for at sidde billigere bl.a)
Vi har under hele det her snakket om at vi ville have en stor stor have så vores søn og hund har mega meget plads at boltre sig på - for det har vi nemlig hvor vi bor nu 
hvis vi flytter til det hus vi har set på 2 gange nu, så kræver det selvfølgelig at vi bor ca 1,5 time væk fra familien som vi ellers nærmest er naboer med. Vores søn er vant til at se sine storebrødre og bedsteforældre flere gange om ugen og man kan virkelig se hvor meget kærlighed der er, når de er sammen. Men vi får selvfølgelig et billigere hus hvor der er masser tid og overskud...
Men så jeg har de sidste par dage tænkt - ville det virkelig være jordens undergang for både vores hund og søn hvis vi flyttede i en lejebolig/lejlighed her i byen i stedet for, med en lille have? Så ser han stadig sin familie lige så tit, vi kommer stadig til at sidde billigere og have mere overskud og skal ikke skifte instution.
Hvad tænker i ? Min mand er indlagt, så kan ikke lige drøfte mine tanker med ham
og han er egentlig HELT besluttet for at det skal være det hus vi har set 2 gange, tror jeg.
Jeg er bare i vildrede.
Anmeld
Citér