Enlig mor til to - husleje

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.681 visninger
20 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. september 2016

Anonym trådstarter

Jeg er ikke alene endnu, men det lader til at jeg bliver det. 

Vi bor pt i tre værelses rækkehus, men søger efter noget større så børnene kan få hver deres værelse, der ud over vil jeg virkeligt gerne have en have som vi har nu. Vil hellere undvære et soveværelse til mig, end at undvære have. 

Jeg er lige nu studerende, læser til pædagog, har et år tilbage, så ville godt kunne sidde stramt i det i det kommende år. 

Men enlige forældre der ude til to børn. Hvad er jeres husleje på, og hvor stort bor i? Og hvor i landet? 

Bare for at få er billede af hvad der er realistisk. Jeg har ikke de store lån eller noget, kun mit SU lån når jeg engang er færdig 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Jeg er ikke alene endnu, men det lader til at jeg bliver det. 

Vi bor pt i tre værelses rækkehus, men søger efter noget større så børnene kan få hver deres værelse, der ud over vil jeg virkeligt gerne have en have som vi har nu. Vil hellere undvære et soveværelse til mig, end at undvære have. 

Jeg er lige nu studerende, læser til pædagog, har et år tilbage, så ville godt kunne sidde stramt i det i det kommende år. 

Men enlige forældre der ude til to børn. Hvad er jeres husleje på, og hvor stort bor i? Og hvor i landet? 

Bare for at få er billede af hvad der er realistisk. Jeg har ikke de store lån eller noget, kun mit SU lån når jeg engang er færdig