NNL skriver:
Det er en svær beslutning... Vi flyttede 170 km tilbage til min barndomsby da vores søn var 1½ år. Her bor min familie og en del af vores fælles venner. Vennerne ser vi ikke voldsomt ofte - som du skriver, hverdagen suser derudaf. Men den kontakt vi har med min familie nu, hvor man bare dumper ind uden at planlægge det flere ugen i forvejen, mødes tilfældigt på gaden eller i supermarkedet og ikke mindst den kontakt og det forhold vores søn har til min familie nu ville jeg aldrig undvære for noget i verden!
Det er jo bare så individuelt, hvad man vægter højest!!! Følg dit hjerte 
Det er en rigtig svær beslutning. Er så meget i tvivl 
Vil ikke som jer, ha muligheden for at møde dem på gaden, supermarkedet eller ligende, da de stadigvæk vil bo i andre byer, men kun med omkring 15 min. kørsel til istedet for nu omkring 1 1/2 time.
Min familie arbejder også rigtig meget, så derfor er jeg meget i tvivl omkring dette, da vi alligevel ikke vil ku ses i hverdagene. Det vil "bare" gøre det nemmere i weekenderne at ses..
Så derfor går min tvivl på, om det at vi slipper for at vi skal køre så langt i weekenderne, kan opvejes af det børnene så skal undvære i hverdagen.. Tænker her fritidsinteresser og og ferier.
Puha... Syntes det er svært 
Anmeld
Citér