Valg for fremtiden, er så meget i tvivl..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2016

Anonym trådstarter

Roselil skriver:

Hvis du kan undvære haven og pladsen så ville jeg klart flytte. det er også en gave for livet at give sine børn et nært forhold til familien:-) jeg bor mig og to børn i en 60m2 3 værelses. Men tilgengæld har vi familien tæt på

Vi vil også få have det andet sted  Boligen bliver bare mindre og dyrere, så mindre penge til sjov og ballade..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2016

Anonym trådstarter

NNL skriver:

Det er en svær beslutning... Vi flyttede 170 km tilbage til min barndomsby da vores søn var 1½ år. Her bor min familie og en del af vores fælles venner. Vennerne ser vi ikke voldsomt ofte - som du skriver, hverdagen suser derudaf. Men den kontakt vi har med min familie nu, hvor man bare dumper ind uden at planlægge det flere ugen i forvejen, mødes tilfældigt på gaden eller i supermarkedet og ikke mindst den kontakt og det forhold vores søn har til min familie nu ville jeg aldrig undvære for noget i verden!

Det er jo bare så individuelt, hvad man vægter højest!!! Følg dit hjerte

Det er en rigtig svær beslutning. Er så meget i tvivl 

Vil ikke som jer, ha muligheden for at møde dem på gaden, supermarkedet eller ligende, da de stadigvæk vil bo i andre byer, men kun med omkring 15 min. kørsel til istedet for nu omkring 1 1/2 time.

Min familie arbejder også rigtig meget, så derfor er jeg meget i tvivl omkring dette, da vi alligevel ikke vil ku ses i hverdagene. Det vil "bare" gøre det nemmere i weekenderne at ses.. 

Så derfor går min tvivl på, om det at vi slipper for at vi skal køre så langt i weekenderne, kan opvejes af det børnene så skal undvære i hverdagen.. Tænker her fritidsinteresser og og ferier.

Puha... Syntes det er svært 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.