Åh, jeg er så meget i tvivl om valg for fremtiden..
Jeg er alene med mine børn. De er små, og der er stadigvæk nogle år til skolestart. Vi bor langt fra familien, så derfor ser vi dem ikke så meget som jeg gerne ville.
De fleste af vennerne bor også langt væk, men har dog en lille vennekreds hvor vi bor.
Mit ældste barn er 3 1/2, og har allerede rigtig mange venner hvor vi bor.
Hvis vi flytter, vil vi kommer tættere på familien, og være hvor jeg selv er vokset op
Vi vil komme til at bo i en mindre bolig, og jeg vil komme til at skulle sove på en sovesofa i stuen, da en større bolig bliver for dyr, og der vil være mindre penge til fritidsaktivitetter, ferier osv.
Bliver vi hvor vi er nu, vil vi ku få en stor bolig med værelse til os alle, bryggers og tæt på strand og skov, samt den er billigere end den mindre bolig vi kan få det andet sted. Der vil være flere penge til fritidsaktivitetter, ferie og mere, og min ældste vil kunne følges med sine nuværende venner i skole. Men, vi vil jo så stadigvæk være langt fra familien, og hvor jeg selv er vokset op.
Har ikke det store behov for at få mine børn passet, så er ikke så meget det der trækker for at flytte ( læs, mere hjælp ),er mere det der med, at vi måske kunne ses mere. Men igen, hvor meget mere vil man ses, for alle har jo deres hverdag som bare kører..
Er så meget i tvivl.. Hvad har gjort, at i har taget jeres valg, eller hvad ville i gøre?