Mo9ca skriver:
Jeg kan så godt forstå dine følelser omkring at du skal have en pige. Da vi besluttede os for nr. 3 følte jeg at det ville være en sorg hvis jeg ikke fik lov til at opleve at blive mor til en pige. Men så havde jeg to sa'er og 1 ma. inden denne graviditet. Og det ændrede selvfølgelig mit udgangspunkt.
Jeg venter også en pige denne gang, men modsat dig er jeg bare LYKKELIG for at vi skal have et sundt og raskt barn mere. Jeg havde nærmest mistet håbet om nogensinde at blive en familie på 5 og nu står jeg og skal have en sund og rask pige som cremen oven på lagkagen
Sjovt som udgangspunktet for en graviditet kan ændre sig.
Men stadigvæk, stort tillykke med din sunde og raske pige
Mvh. M
Er nu også virkelig glad for at hun er sund og rask
Har selv oplevet min del af sa'er og ma'er, så er nu ikke fordi jeg ville blive sur/ked/skuffet over at få en dreng mere, men når nu det er at jeg får en pige som punktummet på vores lille familie, så er jeg virkelig taknemmelig og glad for at jeg får lov at prøve begge køn 
Har faktisk været super nervøs for at miste den her gang fordi jeg altid plejer at få en ma eller sa før de faktisk sætter sig fast og det at jeg ikke har fået en ma eller sa før denne graviditet har gjort mig enormt nervøs, men nu hvor vi har fået at vide at hun er super sund og rask så er det heldigvis forsvundet en smule 
Tusind tak 
Anmeld
Citér