Vi skal have en..........

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2016

Muhmi

Mo9ca skriver:

Jeg kan så godt forstå dine følelser omkring at du skal have en pige. Da vi besluttede os for nr. 3 følte jeg at det ville være en sorg hvis jeg ikke fik lov til at opleve at blive mor til en pige. Men så havde jeg to sa'er og 1 ma. inden denne graviditet. Og det ændrede selvfølgelig mit udgangspunkt.

Jeg venter også en pige denne gang, men modsat dig er jeg bare LYKKELIG for at vi skal have et sundt og raskt barn mere. Jeg havde nærmest mistet håbet om nogensinde at blive en familie på 5 og nu står jeg og skal have en sund og rask pige som cremen oven på lagkagen

Sjovt som udgangspunktet for en graviditet kan ændre sig. 

Men stadigvæk, stort tillykke med din sunde og raske pige

Mvh. M

Er nu også virkelig glad for at hun er sund og rask Har selv oplevet min del af sa'er og ma'er, så er nu ikke fordi jeg ville blive sur/ked/skuffet over at få en dreng mere, men når nu det er at jeg får en pige som punktummet på vores lille familie, så er jeg virkelig taknemmelig og glad for at jeg får lov at prøve begge køn

Har faktisk været super nervøs for at miste den her gang fordi jeg altid plejer at få en ma eller sa før de faktisk sætter sig fast og det at jeg ikke har fået en ma eller sa før denne graviditet har gjort mig enormt nervøs, men nu hvor vi har fået at vide at hun er super sund og rask så er det heldigvis forsvundet en smule

Tusind tak

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2016

Mo9ca

Muhmi skriver:

Er nu også virkelig glad for at hun er sund og rask Har selv oplevet min del af sa'er og ma'er, så er nu ikke fordi jeg ville blive sur/ked/skuffet over at få en dreng mere, men når nu det er at jeg får en pige som punktummet på vores lille familie, så er jeg virkelig taknemmelig og glad for at jeg får lov at prøve begge køn

Har faktisk været super nervøs for at miste den her gang fordi jeg altid plejer at få en ma eller sa før de faktisk sætter sig fast og det at jeg ikke har fået en ma eller sa før denne graviditet har gjort mig enormt nervøs, men nu hvor vi har fået at vide at hun er super sund og rask så er det heldigvis forsvundet en smule

Tusind tak

Tænk, så er vores historier faktisk ret ens.

Ja så er man bare stjerne lykkelig for at barnet er sundt og raskt og ovenikøbet en PIGE

Kram til dig

Anmeld Citér

15. september 2016

Mullesmith

Muhmi skriver:

Hahah, ja og sjovt nok synes mine drenge at det er totalt normalt at rende nøgen rundt HELE tiden, hvilket også er fint nok, men ja det vrimler lidt med de tissemænder dér

Har to drenge i forvejen

Det synes mine sku også, eller de render mest rundt i underbukser, men også tit uden, eller det er begyndt at aftage med alderen  jeg har 3 drenge, nogen gange 4 når bonussønnen er her hehe

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.