Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja de ville ikke lede efter køn inde på hospitalet Har jeg godt nok aldrig oplevet før, men ja det ville de ikke lige bruge 2-4 minutter på, så jeg måtte en tur til Silkeborg og betale mig for en kønsscanning og vi venter os en lille, skøn, super sund og rask..... PIGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!
NU skete det endelig og så i aller sidste forsøg
Kunne simpelthen ikke holde mine tårer tilbage, blev bare så overvældet fordi vi vidste at vi ikke skal have flere
Så nu skal jeg ud og endelig kunne købe de flotte nederdele jeg altid er gået forbi Yaaaaaaaaaaaaay Ville bare lige dele min begejstring med jer
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tillykke tillykke, jeg vil godt nok også gerne have en pige altså har 3 drenge og jeg tror ikke vi skal have flere, men hvis.... kunne det være fedt hvis vi også kunne få en pige, bare 1 lille bitte en hihihi
Mullesmith skriver: Tillykke tillykke, jeg vil godt nok også gerne have en pige altså har 3 drenge og jeg tror ikke vi skal have flere, men hvis.... kunne det være fedt hvis vi også kunne få en pige, bare 1 lille bitte en hihihi
Det er nemlig det, føler mig overrendt af tissemænd (lyder mærkeligt, men det er det ikke) herhjemme og jeg er simpelthen SÅ glad for at jeg endelig ikke er alene mere Nu kan jeg lege med dukker (Jaja, det kan drenge også, men mine gider ikke) og købe pigetøj... iiih, jeg håber virkelig for dig at I får en pige hvis I beslutter jer for én mere
Muhmi skriver: Det er nemlig det, føler mig overrendt af tissemænd (lyder mærkeligt, men det er det ikke) herhjemme og jeg er simpelthen SÅ glad for at jeg endelig ikke er alene mere Nu kan jeg lege med dukker (Jaja, det kan drenge også, men mine gider ikke) og købe pigetøj... iiih, jeg håber virkelig for dig at I får en pige hvis I beslutter jer for én mere
Ja det kunne virkelig være fantastisk at få en pige, hvor mange drenge har du? Jeg føler mig også overrendt at tissemænd haha og pis på brættet. Åha de kære drenge
Muhmi skriver: Ja de ville ikke lede efter køn inde på hospitalet Har jeg godt nok aldrig oplevet før, men ja det ville de ikke lige bruge 2-4 minutter på, så jeg måtte en tur til Silkeborg og betale mig for en kønsscanning og vi venter os en lille, skøn, super sund og rask..... PIGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!! NU skete det endelig og så i aller sidste forsøg Kunne simpelthen ikke holde mine tårer tilbage, blev bare så overvældet fordi vi vidste at vi ikke skal have flere Så nu skal jeg ud og endelig kunne købe de flotte nederdele jeg altid er gået forbi Yaaaaaaaaaaaaay Ville bare lige dele min begejstring med jer
Stort tillykke med jeres lille babypige
Weeeeee!!
Stort tillykke med den kommende lille prinsesse
Kæmpe stort tillykke. Kan godt forstå det er stort at få en pige nu det er den sidste
Haha herhjemme har jeg min mand og min søn og hver anden weekend kommer min mands to drenge og især badeværelset driver mig til vanvid, når der er så mange "tissemænd" i huset så da jeg fandt ud af vi skulle have en pige kunne jeg ikke dy mig for at tænke "Yay endelig en der også sidder ned og tisser"
Juhuuuuu! Stort tillykke
Rigtig mange gange tillykke!!
Men hvorfor sagde du ikke bare at du da betalte skat, da de ikke ville kigge efter kønnet?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128