Gaveidé til 5 årige dreng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2016

Guldlok88

Jeg ved at han er vild med Avengers, men han har noget lego med det samt udklædning.. 

Ved ik hvad man ellers kan få med det 

Biler har han sindsyg mange af (store samt små).. Måske der fås noget smart til alle de biler? 

Årh.. Jeg ville elske at give ham et dukkehus.. Men ved osse at han ville blive noget fornærmet 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2016

jenny4

Bshizzle skriver:

Dog ingen mindre søskende.. Men en Storbror på snart de 11 år som godt kan tåle lidt kamp fra hans lillebror 

Tænker måske det er en god ide at holde de nerf pistoler som et slags ude-legetøj 

Jeg må vist lige udforske det Avengers lidt mere.  

Haha jeg ramte min mand i rø... med min søns nerf og det gjorde vist ret ondt (stod også temmelig tæt på). De flyver langt så hvis det er udendørs skal du nok forvente at købe nye patroner ret ofte da de så nemt kan blive væk

Anmeld Citér

14. september 2016

Bshizzle

jenny4 skriver:

Haha jeg ramte min mand i rø... med min søns nerf og det gjorde vist ret ondt (stod også temmelig tæt på). De flyver langt så hvis det er udendørs skal du nok forvente at købe nye patroner ret ofte da de så nemt kan blive væk

Hahaha.. 

Jeg blir mere og mere overbevist om at han skal ha sådan en. (Kunne jo være muligheden for at jeg kunne låne den var der) 

Så den er skrevet på listen 

Anmeld Citér

14. september 2016

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Min søn er 4.5, og han leger rigtig meget med Play mobil. Han har alt for meget men han leger med det hver dag, så det er det værd  

Han har også en nerf Gun - god til udendørs leg, men de patroner bliver væk hele tiden, så køber mig fattig i dem 

Anmeld Citér

14. september 2016

Bshizzle

PT skriver:

Min søn er 4.5, og han leger rigtig meget med Play mobil. Han har alt for meget men han leger med det hver dag, så det er det værd  

Han har også en nerf Gun - god til udendørs leg, men de patroner bliver væk hele tiden, så køber mig fattig i dem 

Min søn har lidt i Play Mobil, men syntes ikke rigtig han finder det spændende 

Jo.. Hans kæmpe pirat skib er ok, men der bruger han LEGO mænd istedet 

Oh.. .. Det er skumgummi de er laver af ik? 

Så må jeg skrive ekstra patroner på listen 

Anmeld Citér

14. september 2016

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Bshizzle skriver:

Min søn har lidt i Play Mobil, men syntes ikke rigtig han finder det spændende 

Jo.. Hans kæmpe pirat skib er ok, men der bruger han LEGO mænd istedet 

Oh.. .. Det er skumgummi de er laver af ik? 

Så må jeg skrive ekstra patroner på listen 

Jo, de er lavet af skum og er skrigende orange - men alligevel næsten umulige at finde igen 

Min søn foretrækker Play mobil fremfor Lego. Han har både fkt, politi, brand Station, dinosaurer og hvad man ellers kan få, og ret ofte er dinosaurerne ude at flyve for at komme til den skjulte skatteø 

Anmeld Citér

14. september 2016

Bshizzle

PT skriver:

Jo, de er lavet af skum og er skrigende orange - men alligevel næsten umulige at finde igen 

Min søn foretrækker Play mobil fremfor Lego. Han har både fkt, politi, brand Station, dinosaurer og hvad man ellers kan få, og ret ofte er dinosaurerne ude at flyve for at komme til den skjulte skatteø 

Hahaha!!! Din søn ved da hvordan man kan gøre ens legetøj spændende!  

Anmeld Citér

14. september 2016

PT

Profilbillede for PT

Hahaha!!! Din søn ved da hvordan man kan gøre ens legetøj spændende!  

Ja, det er ikke fantasi, han mangler 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.