Gaveidé til 5 årige dreng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

458 visninger
17 svar
8 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. september 2016

Bshizzle

Inspiration fra en anden tråd... 

Overskriften siger nærmest sig selv.. 

Min mindste søn blir 5 år om kun 22 dage (jaja.. Vi har siden sommerferien talt dage) 

men sådan er det når man glæder sig til ens fødselsdag! 

Men jeg er SÅ blank ang hvad han ønsker sig!! 

Lego har han siiiiiindsygt meget af ! 

Og når man spør sønnen hvad han ønsker sig, så siger han bare "en stor gave med det han kan bruge"  ingen specifik ønske! Nåh Jaaaa??! 

Så nu er jeg ret så nysgerrig.. 

Hvad leger jeres 5-6 årige f.eks med?? 

I får da lige et nyere billede af den skønne dreng med altid et smil på læben 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2016

Guldlok88

Thomas Tog, Avengers, Spiderman, Miles fra fremtiden, Sværd, dukkehus, biler med bilbane, kuglebane, doktor sæt 

Anmeld Citér

13. september 2016

Bebsen

Min er en rigtig ude dreng og vild med dyr og natur, så her til hans 6 års fødselsdag har han fået gevirer, et kæmpe og 2 små(det var hans største ønske i måneder), fiske grej i lange baner, en ryghvirvel fra en spækhugger og en fra en sæl. En armbrøst i træ, fra middelalder marked. En ørne fjer. En halskæde med en kragefod og en med en ulvetand. Ur med en ørn på. 

Sidste år fik han en atv, og nyt løbehjul. LEGO. Fiskestang. Snittekniv. Bue og pil. Hmm, tænke tænke... Nerfguns. Rullesko. 

Hvis han er vild med LEGO ku et abbonement på LEGObladet måske være et hit? 

Anmeld Citér

13. september 2016

L-Mortil3

Vores fik en ny cykel ☺️ Og ønskede sig ellers infinity til Xbox, nerf pistoler, elektrisk tog, fjernstyret bil 

Anmeld Citér

13. september 2016

Bshizzle

Guldlok88 skriver:

Thomas Tog, Avengers, Spiderman, Miles fra fremtiden, Sværd, dukkehus, biler med bilbane, kuglebane, doktor sæt 

Jeg ved at han er vild med Avengers, men han har noget lego med det samt udklædning.. 

Ved ik hvad man ellers kan få med det 

Biler har han sindsyg mange af (store samt små).. Måske der fås noget smart til alle de biler? 

Årh.. Jeg ville elske at give ham et dukkehus.. Men ved osse at han ville blive noget fornærmet 

Anmeld Citér

13. september 2016

Bshizzle

L-Mortil3 skriver:

Vores fik en ny cykel ☺️ Og ønskede sig ellers infinity til Xbox, nerf pistoler, elektrisk tog, fjernstyret bil 

Han har alle de ting (undtaget det til Xbox da vi ik bruger Xbox).. Nerf pistoler kender jeg ikke 

Men en hurtig søgning på Google, så blev jeg da fascineret af dem! 

De ser sjove ud!  God ide. 

Anmeld Citér

13. september 2016

jenny4

Bshizzle skriver:

Jeg ved at han er vild med Avengers, men han har noget lego med det samt udklædning.. 

Biler har han sindsyg mange af (store samt små).. Måske der fås noget smart til alle de biler? 

Årh.. Jeg ville elske at give ham et dukkehus.. Men ved osse at han ville blive noget fornærmet 

Du kan få næsten alt med avengers. Her hitter figurerne med lyd (eks hulk og captain America der taler når man trykker på ham) - de har størrelse som barbiedukker (lidt større). Udklædningstøj som avengers er også stort. Transformers, løbehjul, kuglebane (hape), sengetøj med cars eller avengers.

Anmeld Citér

13. september 2016

jenny4

Bshizzle skriver:

Han har alle de ting (undtaget det til Xbox da vi ik bruger Xbox).. Nerf pistoler kender jeg ikke 

Men en hurtig søgning på Google, så blev jeg da fascineret af dem! 

De ser sjove ud!  God ide. 

Nerf er super gode - men skyder hårdt så har i mindre søskende skal man lige være obs

Anmeld Citér

13. september 2016

Bshizzle

jenny4 skriver:

Nerf er super gode - men skyder hårdt så har i mindre søskende skal man lige være obs

Dog ingen mindre søskende.. Men en Storbror på snart de 11 år som godt kan tåle lidt kamp fra hans lillebror 

Tænker måske det er en god ide at holde de nerf pistoler som et slags ude-legetøj 

Jeg må vist lige udforske det Avengers lidt mere.  

Anmeld Citér

13. september 2016

Guldlok88

Bshizzle skriver:

Du kan få figurer.. Min søn fik en Captain Amerika maske med skiftende farve og skjold med magnet i.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.