Jeg føler at jeg er i lidt af en krise

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2016

modesty

Omsorgsgiver skriver:

Det kunne være en mulighed ja... Men hvordan søger man det? Er der bestemte firmaer?

Jeg ved det faktisk ikke.

Jeg har en veninde som efter skolereformen (hun arbejder i klub) fik skåret sin stilling fra 37 til 28 timer. Hun har to private rengøringsjobs som hver er på 3 timer om ugen. Hos sine forældre og et andet par. Hun kan lægge timerne frit indenfor deres arbejdstider som er cirka 9-17.

Men det er jo så i private hjem - og sort. Jeg ved ikke om du er interesseret i den slags, men ellers er det nok bare at undersøge det via nettet og gribe knoglen og ringe rundt til de forskellige rengøringsfirmaer. 

Hvis man ikke vil arbejde sort, tænker jeg at man måske også kan prøve at afsøge noget semi-privat udenom et decideret rengøringsfirma, f.eks hvis man har bekendte som har små firmaer som ikke kræver rengøring hver dag eller lignende.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2016

esioul

Omsorgsgiver skriver:

Jeg har lige brug for at komme af med noget luft 

Jeg har fast arbejde som SOSU-assistent. Dog kun på 28 timer i ugen. Jeg tager derfor alle de ekstra vagter jeg kan for at få de timer til udbetaling. Men det kan ikke lade sig gøre mere da arbejdspladsen skal spare. Og med kun 28 timer i ugen er jeg nok nødsaget til at finde noget andet arbejde på trods af at jeg er så glad for mit arbejde . Jeg har været derude i 7 år. Med bil og 2 børn bliver det alt for stramt og det har jeg ikke lyst til. Men jeg har kaos inde i mit hoved!! Føler ikke jeg kan overskue at skulle søge noget andet og hvad skulle det så være? Afløser/vikartimer nogle steder eller fast med minimum 32 timer i ugen. Kan det overhovedet lade sig gøre? Skal jeg bare springe ud i det og søge alt det jeg kan og så se hvad der kommer? Det er fandme svært når man har det så godt på en arbejdsplads 

Hvad tænker I? 

Kan du ikke melde dig i vikarbureau og tage nogle vagter at supplere med?

Det giver hvis ret godt  

Anmeld Citér

12. september 2016

B&J

Kan du ikke bare have fast arbejde der hvor du er og evt afløser arbejde et andet sted ? 

Det ved jeg da manden min kan

Anmeld Citér

12. september 2016

Muhmi

Omsorgsgiver skriver:

Jeg har lige brug for at komme af med noget luft 

Jeg har fast arbejde som SOSU-assistent. Dog kun på 28 timer i ugen. Jeg tager derfor alle de ekstra vagter jeg kan for at få de timer til udbetaling. Men det kan ikke lade sig gøre mere da arbejdspladsen skal spare. Og med kun 28 timer i ugen er jeg nok nødsaget til at finde noget andet arbejde på trods af at jeg er så glad for mit arbejde . Jeg har været derude i 7 år. Med bil og 2 børn bliver det alt for stramt og det har jeg ikke lyst til. Men jeg har kaos inde i mit hoved!! Føler ikke jeg kan overskue at skulle søge noget andet og hvad skulle det så være? Afløser/vikartimer nogle steder eller fast med minimum 32 timer i ugen. Kan det overhovedet lade sig gøre? Skal jeg bare springe ud i det og søge alt det jeg kan og så se hvad der kommer? Det er fandme svært når man har det så godt på en arbejdsplads 

Hvad tænker I? 

Hvad med et vikarbureau?
Der er næsten altid lidt timer at finde der og de giver jo godt og især weekend/aftenvagter

Anmeld Citér

12. september 2016

Muffinmus

Omsorgsgiver skriver:

Du har nok ret ja 

Enig...du kan beholde dit job, men så melde dig til vikarerne og tage en ekstra vagt hver uge? Så kommer du næsten på fuldtid. 

Anmeld Citér

12. september 2016

libramarie12

Profilbillede for libramarie12

se om du ikke kan få rimene sådan du måske altid /tit ved du har fri fx mandag så er det måske nemmere at finde et ex job et andet sted 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.