Jeg føler at jeg er i lidt af en krise

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

687 visninger
15 svar
0 synes godt om
12. september 2016

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Jeg har lige brug for at komme af med noget luft 

Jeg har fast arbejde som SOSU-assistent. Dog kun på 28 timer i ugen. Jeg tager derfor alle de ekstra vagter jeg kan for at få de timer til udbetaling. Men det kan ikke lade sig gøre mere da arbejdspladsen skal spare. Og med kun 28 timer i ugen er jeg nok nødsaget til at finde noget andet arbejde på trods af at jeg er så glad for mit arbejde . Jeg har været derude i 7 år. Med bil og 2 børn bliver det alt for stramt og det har jeg ikke lyst til. Men jeg har kaos inde i mit hoved!! Føler ikke jeg kan overskue at skulle søge noget andet og hvad skulle det så være? Afløser/vikartimer nogle steder eller fast med minimum 32 timer i ugen. Kan det overhovedet lade sig gøre? Skal jeg bare springe ud i det og søge alt det jeg kan og så se hvad der kommer? Det er fandme svært når man har det så godt på en arbejdsplads 

Hvad tænker I? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2016

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Omsorgsgiver skriver:

Jeg har fast arbejde som SOSU-assistent. Dog kun på 28 timer i ugen. Jeg tager derfor alle de ekstra vagter jeg kan for at få de timer til udbetaling. Men det kan ikke lade sig gøre mere da arbejdspladsen skal spare. Og med kun 28 timer i ugen er jeg nok nødsaget til at finde noget andet arbejde på trods af at jeg er så glad for mit arbejde . Jeg har været derude i 7 år. Med bil og 2 børn bliver det alt for stramt og det har jeg ikke lyst til. Men jeg har kaos inde i mit hoved!! Føler ikke jeg kan overskue at skulle søge noget andet og hvad skulle det så være? Afløser/vikartimer nogle steder eller fast med minimum 32 timer i ugen. Kan det overhovedet lade sig gøre? Skal jeg bare springe ud i det og søge alt det jeg kan og så se hvad der kommer? Det er fandme svært når man har det så godt på en arbejdsplads 

Hvad tænker I? 

Jeg troede man havde krav på 37 timer hvis man var fast ansat ? Jeg havde 37 er lige gået ned på 30. 

Anmeld Citér

12. september 2016

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Aisha skriver:

Jeg troede man havde krav på 37 timer hvis man var fast ansat ? Jeg havde 37 er lige gået ned på 30. 

Det har man vist ikke  Jeg startede med at være afløser på mit nuværende arbejde men fik så kontrakt på fastansættelse på 28 timer i ugen men det var før bil og børn kom ind i billedet....

Anmeld Citér

12. september 2016

Fremad

Åh forstår sig godt..... Ved ikke om det er muligt, da jeg går ud fra det ikke er faste vagter/tider du har... Men kan du evt finde et job ved siden af til de ekstra timer? 

Anmeld Citér

12. september 2016

Mom

Profilbillede for Mom
Omsorgsgiver skriver:

Hvad tænker I? 

Som jeg ser det, har du ikke så meget andet valg, end at begynde at søge nyt arbejde, grundet økonomi. 

Anmeld Citér

12. september 2016

klmf

En mulighed er at melde sig ind i et vikarbureau, det er fleksibelt efter dine arbejdstider og giver godt 

Anmeld Citér

12. september 2016

modesty

Omsorgsgiver skriver:

Hvad tænker I? 

Hvad med f.eks et rengøringsjob til de ekstra timer om ugen?

Anmeld Citér

12. september 2016

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
sscm skriver:

Åh forstår sig godt..... Ved ikke om det er muligt, da jeg går ud fra det ikke er faste vagter/tider du har... Men kan du evt finde et job ved siden af til de ekstra timer? 

Jeg har fast 28 timer i ugen men det er pr lidt til at kunne leve for når nu jeg ikke kan få ekstra timer udover de 28 timer på mit arbejde. Så det kunne godt være en mulighed men tænker at der ikke er mange der vil have en der kun vil have dagvagter og ingen weekendvagter 

Anmeld Citér

12. september 2016

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Mom skriver:

Som jeg ser det, har du ikke så meget andet valg, end at begynde at søge nyt arbejde, grundet økonomi. 

Du har nok ret ja 

Anmeld Citér

12. september 2016

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
modesty skriver:

Hvad med f.eks et rengøringsjob til de ekstra timer om ugen?

Det kunne være en mulighed ja... Men hvordan søger man det? Er der bestemte firmaer?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.