søger råd omkring prøve at blive gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2016

modesty

Anonym skriver:

har været hos gyn..

de kan intet gøre for min cyklus. da jeg ikke tåler præparater med hormoner i ... hvilket ville være det eneste som kunne rette op på ustabilheden  men har vis en masse fine æg så mon ikke det nok lykkes at ramme en æl. en dag vi køber den der clearblue næste måned. da vaskemaskinen lige valgt og brænde sammen 

OK.  Må jeg tillade mig at spørge om du er overvægtig - og hvordan du spiser generelt?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2016

Anonym trådstarter

modesty skriver:

OK.  Må jeg tillade mig at spørge om du er overvægtig - og hvordan du spiser generelt?

nope er ikke overvægtig har bmi på 21,21  

jeg spiser vel normalt varieret ... jeg er mad monster. har brug for mad hver 3 time for ellers bliver jeg dårlig ... dog er jeg ret så glad for kød og cola og cola er jeg ved at vænne mig af med da det jo ikke er godt for forhåbentlig kommende graviditet  

Anmeld Citér

14. september 2016

ErDetSnartNU

Du kan købe ægløsningsteste billigt på ebay, så jeg ville bare købe en hulens masse, og så teste en gang om dagen Det hedder ovulation tests, hvis du ikke vidste det =)

Husk, at teststregen skal være mindst lige så tydelig som kontrolstregen for at testen er positiv, og når testen så er positiv sker ægløsningen ca et døgn bagefter, så hvis I ikke har tænkt jer at knalde ret meget, så spar jeres energi til et døgn efter den positive test  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.