Hej,
jeg vælger lige at være anomym da vi ikke vil googles af familien da de ikke ved hvad vi går og planlægger.
men kæresten og jeg har nu været sammen i 7 år. vi begge er klar til at få børn. men sex er ikke en hverdags ting herhjemme da jeg lider af svær vaginisme (skedekrampe) og sex er derfor yderst smertefuldt. vi har været til sexolog for nogle år siden men der var ingen held med behandlingen... så vi kan ikke bare gå amok...
og udover det har jeg ret så uregelmæssig menstration.. som i nogle mdr ingen og nogle måneder har jeg mens flere gange... så vi overvejer at bruge æggeløsnings teste for at finde ud af hvornår min æl er så vi prøve at dyrke sex der.. det ikke for fun jeg gør det kun pga jeg virkelig brænder for at få børn. men hvor mange tror i jeg skal købe når nu den er så ustabil min cyklus?? og er der nogen vitaminer der evt er gode at tage inden.. har hørt folisyre er noget nogen allerede tager inden graviditet også...
håber vi er heldige indenfor de næste par mdr men ved godt det kan tage flere år.. 
Anmeld
Citér