Svømmefinne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2016

carinabj

Jeg kan kun give mine varmeste anbefalinger til hajfinnen. Min datter fik sin sommeren inden hun blev tre (september barn), de første ti minutter hun havde den på, skulle hun lige vænne sig til at  der skulle arbejdes lidt mere ift svømmevinger, men da først det var på plads, svømmede hun bare derudaf. Da hun så fyldte fire startede hun til svømning og efter 3-4gange sagde træneren at vi godt kunne lade hajfinnen blive hjemme, for hun kunne sagtens svømme uden. Og det kunne hun sørme, og jeg er ikke et sekund i tvivl om at det er hajfinnens fortjeneste ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2016

Troldemommi

carinabj skriver:

Jeg kan kun give mine varmeste anbefalinger til hajfinnen. Min datter fik sin sommeren inden hun blev tre (september barn), de første ti minutter hun havde den på, skulle hun lige vænne sig til at  der skulle arbejdes lidt mere ift svømmevinger, men da først det var på plads, svømmede hun bare derudaf. Da hun så fyldte fire startede hun til svømning og efter 3-4gange sagde træneren at vi godt kunne lade hajfinnen blive hjemme, for hun kunne sagtens svømme uden. Og det kunne hun sørme, og jeg er ikke et sekund i tvivl om at det er hajfinnens fortjeneste ��

Ej hvor godt 

Anmeld Citér

13. september 2016

Mortilah

Troldemommi skriver:

Vildt 

hvor gammel er din søn? Ved ikke helt om mine er gamle nok til at lære at svømme, de er 3 og 5 år 

Umiddelbart vil jeg sige de er gamle nok. Her hvor vi bor lærer mange børn at svømme som 4-5 årige.. Som 4 årige skal de gerne kunne svømme og som 5 årig gerne korrekt. I DK har jeg indtryk af det er typisk at man lærer det senere..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.