Svømmefinne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.420 visninger
12 svar
7 synes godt om
10. september 2016

Troldemommi

Vi har holdt fødselsdagsfest for vores unger Idag, en af deres gaver var 2 svømmefinner (hajfinner) til at have på ryggen når de snart skal lære at svømme, jeg kender dem ikke, har aldrig hørt om dem, men vil gerne høre om andre har erfaringer med dem? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Troldemommi skriver:

Vi har holdt fødselsdagsfest for vores unger Idag, en af deres gaver var 2 svømmefinner (hajfinner) til at have på ryggen når de snart skal lære at svømme, jeg kender dem ikke, har aldrig hørt om dem, men vil gerne høre om andre har erfaringer med dem? 

Min datter har en og er absolut hunderad for den. 

Ej hun er kommet så langt at hun gerne vil lege med den på gulvet, men hun vil bestemt ikke have den på. - Hun fik den i maj, hvor det var meningen hun skulle bruge den på ferie i tyrkiet, og over sommeren, men det er ligesom ikke blevet til noget. Måske hun er gladere for den til næste sommer.

Anmeld Citér

11. september 2016

Liland

Profilbillede for Liland
Troldemommi skriver:

Swimfin får masser af roser alle steder på nettet, den sørger for at arme og ben er frie, så ungerna kan lære at svømme uden generende vinger.

har ikke selv prøvet dem, men dem jeg har hørt fra, der har den, har været sindsygt glade for deres

Anmeld Citér

11. september 2016

Troldemommi

MummiT skriver:

Min datter har en og er absolut hunderad for den. 

Ej hun er kommet så langt at hun gerne vil lege med den på gulvet, men hun vil bestemt ikke have den på. - Hun fik den i maj, hvor det var meningen hun skulle bruge den på ferie i tyrkiet, og over sommeren, men det er ligesom ikke blevet til noget. Måske hun er gladere for den til næste sommer.

Hahahaha, det er altså sjovt, lige et lille morgengrin, håber hun vil have den på til næste sommer 

Anmeld Citér

11. september 2016

Troldemommi

Liland skriver:

Swimfin får masser af roser alle steder på nettet, den sørger for at arme og ben er frie, så ungerna kan lære at svømme uden generende vinger.

har ikke selv prøvet dem, men dem jeg har hørt fra, der har den, har været sindsygt glade for deres

Det lyder jo godt, jeg kan også godt lide ideen med at deres krop er mere fri så de bedre kan bevæge armene  

Anmeld Citér

11. september 2016

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Min søn fik en af min søster, og på den uges ferie ved swimmingpoolen gik han fra at være næsten lodret til næsten vandret fordi finnen gav ham troen på at han kan svømme. 

Anmeld Citér

11. september 2016

Troldemommi

Ms.Momo skriver:

Min søn fik en af min søster, og på den uges ferie ved swimmingpoolen gik han fra at være næsten lodret til næsten vandret fordi finnen gav ham troen på at han kan svømme. 

Vildt 

hvor gammel er din søn? Ved ikke helt om mine er gamle nok til at lære at svømme, de er 3 og 5 år 

Anmeld Citér

11. september 2016

Kattha

Jeg havde aldrig hørt om dem. Har så googlet lidt, og er ved at bestille en. Synes det virker som en ret god opfindelse. Er næsten helt sikker på min datter vil blive glad for den. Så tak for tråden

Anmeld Citér

11. september 2016

Troldemommi

Kattha skriver:

Jeg havde aldrig hørt om dem. Har så googlet lidt, og er ved at bestille en. Synes det virker som en ret god opfindelse. Er næsten helt sikker på min datter vil blive glad for den. Så tak for tråden

Det var da så lidt 

Anmeld Citér

13. september 2016

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Troldemommi skriver:

Vildt 

hvor gammel er din søn? Ved ikke helt om mine er gamle nok til at lære at svømme, de er 3 og 5 år 

Han er 8.

Men hans far har aldrig været den stor svømmer og han var så bange for at knægten skulle komme til skade at han faktisk gjorde ham bange for vand.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.