Carina:-) skriver:
Jeg kender til flere voksne mennesker der ryger hash når de ikke har børnene og mange sidesætter det som at drikke sig fuld
Jeg gør det ikke selv ,men tænker med den lille viden jeg har om hash at det vel er ude af kroppen igen relativt hurtigt hvis det ikke er fast misbrug og så er det jo ikke være en at drikke sig beruset - Og det gør jeg tilgengæld indimellem 
Bare lige lidt info 
"Den største forskel er, at hvor alkohol er ude af kroppen på 24-36 timer, kan det tage op til 10 uger, før hashen er ude af kroppen, og som alkoholen, virker hashen, indtil den er ude af kroppen. Det betyder faktisk, at hvis du som hashryger vil forhindre en ophobning af hash og dermed af virkningen i din krop, skal du vente 6-10 uger mellem hver hashrygning! Der er ingen tvivl om, at både hashen og alkohol er skadeligt ved misbrug. Fordi hashen langsommere forlader kroppen, er risikoen for at udvikle et misbrug måske større end ved alkohol."
Og i alle de uger må man så heller ikke køre bil..
Ville ikke melde hende, så længe jeg kunne se børnene trives og hun ellers har styr på sit liv 
Anmeld
Citér