Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Når børnene er hos far. Ville i melde hende, og hvorfor/hvorfor ikke? Hun er sød og venlig, hele familien er pæne i tøjet og hun passer arbejde, børn og hus til perfektion.
Når børnene er hos far. Ville i melde hende, og hvorfor/hvorfor ikke?
Hun er sød og venlig, hele familien er pæne i tøjet og hun passer arbejde, børn og hus til perfektion.
Nej
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
så længe det kun er når børene er ved faren, og hun self ikke skal ha dem hjem sammen dag som hun har røget..
Anonym skriver: Nej. Få dig da en hobby istedet.
Nej. Få dig da en hobby istedet.
Jeg tror ikke helt du er med
Også, hvis TS bare stiller et tænkt eksempel op, er veninde med moren, og/eller TS er uforstående overfor, at andre overvejer at melde den pågældende mor? Klap lige hesten, før du dømmer.
Mor og meget mere skriver: Også, hvis TS bare stiller et tænkt eksempel op, er veninde med moren, og/eller TS er uforstående overfor, at andre overvejer at melde den pågældende mor? Klap lige hesten, før du dømmer.
Men TS skal ikke klappe hesten, inden hun dømmer?
Hectar skriver: Men TS skal ikke klappe hesten, inden hun dømmer?
TS kunne også være moren der spørg fordi hun kunne være bange for at blive meldt
Nej, det ville jeg absolut ikke melde. Ser intet problem i det.
Så fordi man spørger ind til andres holdninger til hash, så har man ikke en hobby? synes de kommentarer er så trættende
Jeg tror, du lige skal læse, hvad hun - og jeg - skriver.
Hvad skulle man melde hende for ??
Der er ikke rigtigt noget at melde for jo. Man bestemmer helt selv hvad man laver når man ikke har ungerne hjemme
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128