Har beug for nye øjne. Hvad siger i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2016

Muhmi

Anonym skriver:

Testede med ny i går som stadig var negativ og min menstruation kom her til eftermiddag 6 dage over tid 

Tillykke 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2016

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Tillykke 

Mange tak. For pokker hvor har jeg været nervøs.  Er ikke mod aborter men det er jo heller ikke ligefrem noget man har mest lyst til at gennemgå så er lykkelig for det ikke er tilfældet 

Anmeld Citér

12. september 2016

Muhmi

Anonym skriver:

Mange tak. For pokker hvor har jeg været nervøs.  Er ikke mod aborter men det er jo heller ikke ligefrem noget man har mest lyst til at gennemgå så er lykkelig for det ikke er tilfældet 

Nej præcis, en graviditet skal helst være ønsket  Så det var rigtig dejligt at din menstruation kom, endelig.. Man kan virkelig hurtigt køre sig selv op i en spids, hvis man først tror den er gal

Anmeld Citér

12. september 2016

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Nej præcis, en graviditet skal helst være ønsket  Så det var rigtig dejligt at din menstruation kom, endelig.. Man kan virkelig hurtigt køre sig selv op i en spids, hvis man først tror den er gal

Helt enig. Behøver ikke være planlagt. Men skal mindst være ønsket. Og det var den virkelig ikke i dette tilfælde.  

Tror selvfølgelig også det var med til udeblivelsen fordi jeg begyndte at stresse så meget over det. Tankerne gik jo fra graviditet til kræft i æggestokkene til sidst 

Anmeld Citér

12. september 2016

Muhmi

Anonym skriver:

Helt enig. Behøver ikke være planlagt. Men skal mindst være ønsket. Og det var den virkelig ikke i dette tilfælde.  

Tror selvfølgelig også det var med til udeblivelsen fordi jeg begyndte at stresse så meget over det. Tankerne gik jo fra graviditet til kræft i æggestokkene til sidst 

Ja for dælen... Ej men det er bare ikke rart når man bliver kørt helt derud 

Anmeld Citér

12. september 2016

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Ja for dælen... Ej men det er bare ikke rart når man bliver kørt helt derud 

Nej det er det godt nok ikke. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.