Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Positiv eller negativ?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ser blank ud i mine øjne
alenemor42 skriver: Ser blank ud i mine øjne
Puh godt så er det ikke bare mig.
Håber er også at den forbliver negativ. Er vare gået 4 dage over tid nu og er ekstremt oppustet så er sq så nervøs for om der ligger noget derinde der bestemt ikke skal være der
Anonym skriver: Positiv eller negativ?
For mig ser den negativ ud
MissTas skriver: For mig ser den negativ ud
Tak. Det er også hvad jeg kraftigt håber på. Men min kæmpe frygt for graviditet sætter blå streger på nethinden af mig.
Jeg kan sagtens se en streg,men på biledet er det svært at vurdere om det blot er en skyggestreg der opstår når urinen lægger sig op af teststregen f.eks....
Viwisa skriver: Jeg kan sagtens se en streg,men på biledet er det svært at vurdere om det blot er en skyggestreg der opstår når urinen lægger sig op af teststregen f.eks....
Håber det bare er derfor så det er en skyggestreg. Ønsker ingen graviditet
Anonym skriver: Håber det bare er derfor så det er en skyggestreg. Ønsker ingen graviditet
Har du taget en ny her til morgen evt? Måske fra et andet mærke.
MissTas skriver: Har du taget en ny her til morgen evt? Måske fra et andet mærke.
Nej ikke endnu. Jeg har ikke lige haft mulighed for at købe en anden endnu. Men tænker at gøre det mandag hvis den stadig ikke er kommet
Testede med ny i går som stadig var negativ og min menstruation kom her til eftermiddag 6 dage over tid
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128