Projekt omkring ny webshop/online portal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2016

Lassew

Anonymor skriver:

Hvor kommer det her fagstof fra?

Dette fagstof vil blive leveret af professionelle fagfolk inden for forskellige områder som børnepsykolog, fysioterepi osv. Samtidig var ideen at få erfaringer og gode tips fra tidligere/nuværende forældre samt folk der arbejder med børn generelt (dagplejer, vuggestue osv.) 

Håber dette var svar nok. Det er altså fagstof som vi betaler professionelle for at lave og ikke noget vi selv bikser sammen uden at have den nødvendige viden. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2016

Lassew

Mor og meget mere skriver:

Jeg forstår nok bare ikke behovet. Hvorfor dele ens forbrugsbehov op, så alt vedrørende børnene købes og leveres fra ét sted - man skal jo stadig i supermarkedet og købe mad, hygiejneprodukter osv., og det er vel ikke de ti sekunder, det tager at hive en pakke bleer ned fra hylden, der vælter en stram tidsplan i en småbørnsfamilie? Som jeg husker tiden med små børn, så kunne jeg godt have brugt en aftensmadsserviceordning, men ting til ungerne blev da bare købt ind sammen med øvrige husholdningsartikler. 

Hej. 

Jeg har nu opdaget et "lignende" opslag fra en bruger ved navn Laugde og tror i blander os lidt sammen. Vores hovedfokus er ikke at man får månedlige leveringer af bleer osv. Vores ide var at man betalte et månedligt abb for at være medlem af det her online univers, hvor man så kunne købe alle vores varer til indkøbspris. Det vil fungere ala luxplus som nogle af jer sikkert kender. Her vil fokus dog udelukkende være på forældre og vil have varer som vådservietter, cremer, shampoo, tøj, legetøj, indretningsting (møbler, senge billeder osv) bøger, klapvogne osv. Altså alt hvad der hører til at have barn. Ved denne model ville man kunne spare flere hundrede kroner om måneden ved at samle alt ens indkøb til barnet et sted. Håber det er til at forstå. 

Dette med madservice lyder spændende, vil du uddybe hvad der menes? Er det ligesom kokken og jomfruens "kokkens hverdagsmad" hvor man får leveret aftensmad ud fra mandag - torsdag som kun kræver meget lidt tilberedning? 

Anmeld Citér

10. september 2016

Skouboe

Rockertand skriver:

Bingo.

Jeg starter snart på arbejde igen.

37 timer i ugen, 1,5 times pendlen, direkte hjem i ulvetimen med 4 mindre børn uden hjælp fra manden.

Jeg er i gang med at fylde fryseren med færdiglavet mad, ligesom man gjorde da man ventede den første og troede, at man aldrig i livet ville få mere travlt (idiot).

Det ville være fantastisk med en ordning med "rigtig" mad, er næsten ligeglad med prisen.

Har du kigget på Kokkens Hverdagsmad, eller retnemt.dk?

Anmeld Citér

10. september 2016

Rockertand

Har du kigget på Kokkens Hverdagsmad, eller retnemt.dk?

Fin idé, bortset fra at mine kræsne unger ikke vil spise sådan noget (ellers lækkert) mad.

Jeg kom dog til at genoverveje mit ambitionsniveau, og nu er der lavet permanent madplan med "dagens middag" fra den lokale slagter tirsdag og torsdag, det er tung traditionel dansk mad, men hvis der er gnavegrønt ved siden af, så tror jeg faktisk det er helt acceptabelt - og så er der til rester onsdag og biksemad fredag.

Lørdag og søndag laver jeg alligevel rigtig meget mad (jeg spiser LCHF, så det skal planlægges), så der er rester til mandag.

Problemet løst - tak Skouboe!!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.