Projekt omkring ny webshop/online portal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

616 visninger
13 svar
12 synes godt om
9. september 2016

Lassew

Hej alle sammen 

Jeg har oprettet mig som bruger herinde for at få noget feedback på et projekt, min partner og jeg er igang med. Det handler om en online webshop der skal sælge alt til babyer og børn op til 6 år. Herudover vil der være en masse fagstof og blogindlæg, som vil gøre det hele til "et online univers for småbørnsforældre". Her kommer i så ind. Vi er meget tæt på at launche, men vil gerne have jeres mening omkring nogle ting da i selvfølgelig er målgruppen. Hvad vægter i højest når i handler til jeres børn på nettet. Troværdighed, fri fragt, lave priser, god kundeservice eller noget helt andet? Vil i hellere have fri fragt hvorimod priserne så er lidt højere eller den anden vej rundt? 
Til sidst kunne jeg godt tænke mig at vide følgende: Hvor mange penge bruger i i gennemsnit på forskellige ting som: Mad, tøj, bleer, vådservietter, shampoo, legetøj osv.

Det var lidt af en stor mundfuld, men håber i har lyst og tid til at hjælpe. 

God dag 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2016

B&J

Lassew skriver:

Hej alle sammen 

Jeg har oprettet mig som bruger herinde for at få noget feedback på et projekt, min partner og jeg er igang med. Det handler om en online webshop der skal sælge alt til babyer og børn op til 6 år. Herudover vil der være en masse fagstof og blogindlæg, som vil gøre det hele til "et online univers for småbørnsforældre". Her kommer i så ind. Vi er meget tæt på at launche, men vil gerne have jeres mening omkring nogle ting da i selvfølgelig er målgruppen. Hvad vægter i højest når i handler til jeres børn på nettet. Troværdighed, fri fragt, lave priser, god kundeservice eller noget helt andet? Vil i hellere have fri fragt hvorimod priserne så er lidt højere eller den anden vej rundt? 
Til sidst kunne jeg godt tænke mig at vide følgende: Hvor mange penge bruger i i gennemsnit på forskellige ting som: Mad, tøj, bleer, vådservietter, shampoo, legetøj osv.

God dag 

For mig betyder troværdighed rigtig meget ellers gider jeg ikke handle med den person mere.

fri fragt er super når det er over 200-300kr

prisen for mig er vigtigt fordi vi ikke har de fleste penge 

Anmeld Citér

9. september 2016

Abracadabra

Jeg bruger kids-world og zalando, fordi der er fri fragt. Jeg ville aldrig bruge onlineservices til bleer, vådservietter mm., medmindre prisen lå godt under discountprisen (altså under udsalgsprisen). Eller hvis jeg fik det HELE på én gang: mælk, kød, køkkenrulle, kartofler, cola, ALLES.

Der er mange debatter omkring abonnementservices på babyting, og det er en elendig idé, medmindre prisen er meget, meget, meget lav. Så lav, at man nok ikke kan tjene på det! 

Anmeld Citér

9. september 2016

Lassew

Mange tak for begge svar. Vil du uddybe lidt hvorfor du mener abb service er en elendig ide? 

Samtidig er alle svar velkomne om de er dårlige eller gode. 

Anmeld Citér

9. september 2016

Lassew

Det kunne også være interesant at høre hvor meget i handler på nettet og hvilke ting i handler? Om det er tøj, bleer, legetøj, babyalarm, klapstole osv

Anmeld Citér

9. september 2016

Abracadabra

Lassew skriver:

Mange tak for begge svar. Vil du uddybe lidt hvorfor du mener abb service er en elendig ide? 

Samtidig er alle svar velkomne om de er dårlige eller gode. 

Hvis abonnementservices kunne laves meget, meget billigt (pampers/libero til HALV pris uden fragt), ville det være relevant. Ellers ikke.

Bleer fås så ofte på tilbud, at en abb.service nemt ville kunne blive dyrere end blot at gå i supermarkedet - det gider ingen.

Derudover kræver en levering, at man er hjemme - ellers skal man på posthuset. Og SÅ kan man ligeså godt gå i Føtex til deres supertilbud på bleer.

Vi er efterhånden blevet spurgt MANGE gange herinde om præcis en abb.ordning på bleer, og hver gang svarer vi NEJ. Jeg er faktisk træt af at blive spurgt.

Der er Lirumlarumleg (en lækker butik) og kids-world (kæmpe udvalg, lave priser) og mange andre butikker. I kan selvfølgelig sagtens konkurrere med dem, og I må da også gerne lancere abb.ordning på bleer - men jeg har svært ved at se det fungere. Og det er ligegyldigt, hvor mange gange I spørger!! 

Anmeld Citér

9. september 2016

Rockertand

Lassew skriver:

Hej alle sammen 

God dag 

SÅ enig med Abracadabra (igen-igen).

Jeg handler rigtigt meget på Kids-world.dk, de er billige, stort udvalg, gratis fragt, hurtig forsendelse og mega-hjælpsom kundeservice (de har endda taget kontakt til mig uopfordret og tilbudt bedre vare til lavere pris pga. en misforståelse i stedet for bare at være ligeglade). 

Jeg kunne aldrig drømme om at handle bleer og vådservietter på nettet, det er bare en naturlig del af husholdningen og dets indkøb. Jeg køber jo heller ikke toiletpapir og bind på nettet.

Anmeld Citér

9. september 2016

Anonymor

Lassew skriver:

Hej alle sammen 

God dag 

Hvor kommer det her fagstof fra?

Anmeld Citér

9. september 2016

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jeg forstår nok bare ikke behovet. Hvorfor dele ens forbrugsbehov op, så alt vedrørende børnene købes og leveres fra ét sted - man skal jo stadig i supermarkedet og købe mad, hygiejneprodukter osv., og det er vel ikke de ti sekunder, det tager at hive en pakke bleer ned fra hylden, der vælter en stram tidsplan i en småbørnsfamilie? Som jeg husker tiden med små børn, så kunne jeg godt have brugt en aftensmadsserviceordning, men ting til ungerne blev da bare købt ind sammen med øvrige husholdningsartikler. 

Anmeld Citér

9. september 2016

Rockertand

Mor og meget mere skriver:

Jeg forstår nok bare ikke behovet. Hvorfor dele ens forbrugsbehov op, så alt vedrørende børnene købes og leveres fra ét sted - man skal jo stadig i supermarkedet og købe mad, hygiejneprodukter osv., og det er vel ikke de ti sekunder, det tager at hive en pakke bleer ned fra hylden, der vælter en stram tidsplan i en småbørnsfamilie? Som jeg husker tiden med små børn, så kunne jeg godt have brugt en aftensmadsserviceordning, men ting til ungerne blev da bare købt ind sammen med øvrige husholdningsartikler. 

Bingo.

Jeg starter snart på arbejde igen.

37 timer i ugen, 1,5 times pendlen, direkte hjem i ulvetimen med 4 mindre børn uden hjælp fra manden.

Jeg er i gang med at fylde fryseren med færdiglavet mad, ligesom man gjorde da man ventede den første og troede, at man aldrig i livet ville få mere travlt (idiot).

Det ville være fantastisk med en ordning med "rigtig" mad, er næsten ligeglad med prisen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.