Please hjælp :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2016

alenemor42

Anonym skriver:

Siger nu heller ikke at han slet ikke skal have noget med. Men det må jo have betydet utrolig meget for ham siden at han reagerer så kraftigt på at det er væk. 

God ide at snakke med dem. 

Mon det reelt er legetøjet ?

Jeg ville gætte på at det er den ubehagelige oplevelse af en større dreng som bare er ondskabsfuld. Han er lille ny skole elev og så dukker der en lorte unge op der bare er ondskabsfuld for at være det.... det er rigtig "Bully" adfærd.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2016

Anonym

alenemor42 skriver:

Jeg ville gætte på at det er den ubehagelige oplevelse af en større dreng som bare er ondskabsfuld. Han er lille ny skole elev og så dukker der en lorte unge op der bare er ondskabsfuld for at være det.... det er rigtig "Bully" adfærd.

Måske, det kan da meget vel godt tænkes det er det. Ts sætter det bare op med fokus på legetøjet derfor tog jeg udgangspunkt i det. 

Anmeld Citér

8. september 2016

Anonym

alenemor42 skriver:

Måske lige i overkanten at kalde ham en lorte unge der bare vil være ondskabsfuld? 

Ingen her aner hvad situationen har været inden, en moster har en sin nevø græde fordi hans legetøj er blevet smidt væk, det er alt vi ved. Hvem ved hvad der er gået forud for dette? 

Anmeld Citér

8. september 2016

alenemor42

Anonym skriver:

Måske lige i overkanten at kalde ham en lorte unge der bare vil være ondskabsfuld? 

Ingen her aner hvad situationen har været inden, en moster har en sin nevø græde fordi hans legetøj er blevet smidt væk, det er alt vi ved. Hvem ved hvad der er gået forud for dette? 

Næ ikke har hvis situationen er foregået som beskrevet. Det er jo udgangspunkt og ikke gætterier og tolkning.

Anmeld Citér

9. september 2016

lineog4

Skete det i SFO tid? Hvis det gjorde, kontakt SFOen og beskriv hvad der er sket. Skete det i skoletiden, kontakt skolen og beskriv hvad der skete. 

Hold dig til beskrivelsen. Bed ikke om svar om hvad de vil gøre med det samme, for de skal lige vende det og vil med sikkerhed tage en snak med din dreng så de kan finde den anden dreng og tale med ham. Og de vil også guide din dreng til at man finder en voksen i situationen. 

Anmeld Citér

12. september 2016

Anonym trådstarter

alenemor42 skriver:

Du havde helt ret ! Problemet var ikke legetøjet. Min søn var blevet skræmt Af den " store dreng " De har taget en snak med den store dreng og fortalt at det bare ikke var ok. Min søn fik også en samtale hvor han fik besked på at finde en voksen med det samme. Nu er han tryg igen. Tusind tak for svar 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.