Please hjælp :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

937 visninger
15 svar
42 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. september 2016

Anonym trådstarter

Hvordan vil i reagere.

Min 5årige søn er lige startet i skole.

En dreng fra 4 klasse har taget hans legetøj og smidt væk.

Min søn har grædt så meget at han var svedig og helt rød og hyperventilerede. (han har astma)

min søster opdager at han græder men tror det er en anden dreng indtil hun tænker hvorfor græder det barn og går hen til ham og opdager at det er min søn.

Hun ser barnet som har drillet og prøver og gå efter ham for at høre hvad der sker. Han løber væk og pædagogerne kommer hen til min søn herefter. Min søster vælger og trøste min søn og tager ham med hjem til hende.

Jeg har tænkt mig og tage op på skolen i morgen for at høre hvad der egentlig skete og om de har taget en snak med den store dreng. Håber ikke jeg ser ham da jeg er jeg knust indvendigt.  

Men hvad ville i have gjort?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2016

Anonym

Lad vær med at have legesager med i skole, kun ting som faktisk må blive væk. 

Anmeld Citér

8. september 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Lad vær med at have legesager med i skole, kun ting som faktisk må blive væk. 

De må tage en ting med hverdag. Så de føler sig tryg. 

Men det var nu ikke mit spørgsmål.

Anmeld Citér

8. september 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Arbejder din søster på skolen? Forstår ikke lige helt hvordan hun kommer ind i billedet.

Jeg er lidt uforstående overfor hvorfor hun vælger at tage din søn med hjem. Hvis nu han var blevet på skolen, så havde pædagogerne haft mulighed for at opklare situationen med både din søn og den ældre dreng tilstede.

Jeg håber der er faldet ro på situationen igen, og din søns astma er faldet til ro igen. 

Jeg har ikke et skolebarn, men umiddelbart ville jeg nok ringe til klasselæren her til aften og høre hvad der var sket. Nu er det selvfølgelig alt for sent at ringe 

Måske du lige kan tale kort med dem ved aflevering i morgen tidlig? 

Og så tror jeg, at jeg ville undlade at medbringe eget legetøj fremover.

Anmeld Citér

8. september 2016

Anonym

Lad være at lade barnet tage legetøj med som ikke må blive væk. 

Det er da rigtig træls at det er taget og smidt væk. Og der skal da siges noget til drengen der har gjort det. 

Men hvordan ved din søster lige at det er en fra 4. klasse?

Anmeld Citér

8. september 2016

Anonym trådstarter

EBK skriver:

Arbejder din søster på skolen? Forstår ikke lige helt hvordan hun kommer ind i billedet.

Jeg er lidt uforstående overfor hvorfor hun vælger at tage din søn med hjem. Hvis nu han var blevet på skolen, så havde pædagogerne haft mulighed for at opklare situationen med både din søn og den ældre dreng tilstede.

Jeg håber der er faldet ro på situationen igen, og din søns astma er faldet til ro igen. 

Jeg har ikke et skolebarn, men umiddelbart ville jeg nok ringe til klasselæren her til aften og høre hvad der var sket. Nu er det selvfølgelig alt for sent at ringe 

Måske du lige kan tale kort med dem ved aflevering i morgen tidlig? 

Og så tror jeg, at jeg ville undlade at medbringe eget legetøj fremover.

Min søster har en dreng i SFO også. Hun blev bekymret for ham da han så ud som han gjorde. Alle henter legetøj. En dum lille ninja turtles eller noget. Han vil føle sig udenfor hvis han er den eneste der ikke må få noget med.

Jeg snakker med læreren i morgen. Så dette ikke gentager sig næste gang.

Anmeld Citér

8. september 2016

B&J

Du skal gå op og snakke med en om der er styr på det for den store dreng burde ikke gøre det på den måde og det ved han godt men desværre er det sådan

Anmeld Citér

8. september 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Lad være at lade barnet tage legetøj med som ikke må blive væk. 

Det er da rigtig træls at det er taget og smidt væk. Og der skal da siges noget til drengen der har gjort det. 

Men hvordan ved din søster lige at det er en fra 4. klasse?

Det har pædagogen vist sagt... Men ang. legetøjet så har alle fra hans klasse noget med. det ikke noget værdifuldt.

men tager fat i pædagogerne og høre om de har taget en snak med ham.

Anmeld Citér

8. september 2016

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Du skal gå op og snakke med en om der er styr på det for den store dreng burde ikke gøre det på den måde og det ved han godt men desværre er det sådan

Jeg snakker med dem i morgen.

Anmeld Citér

8. september 2016

Anonym

Anonym skriver:

Det har pædagogen vist sagt... Men ang. legetøjet så har alle fra hans klasse noget med. det ikke noget værdifuldt.

men tager fat i pædagogerne og høre om de har taget en snak med ham.

Siger nu heller ikke at han slet ikke skal have noget med. Men det må jo have betydet utrolig meget for ham siden at han reagerer så kraftigt på at det er væk. 

God ide at snakke med dem. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.