Anonym skriver:
Da det skal være meget hemmeligt så skriver jeg anonymt.
Jeg tog en snak med min kæreste omkring atjeg ønsker at få barn nr. 2 og jeg rigtig gerne vil have han også er far til det barn.
Jeg ved han tænker meget over økonomien i det, men han virkerede allievel positiv over det. Men jeg havde været sød at opstille det økonomiske så han kan se tallene da det er meget lidt vi skal ud og købe.
Han sagde han gerne ville tænke over det. Spurgte ham så imorges om der overhoved var en chance for han ville sige ja til en baby nr. 2? Han smiler og svare at "ja det er der da" jeg kigger på ham og siger at jeg bare følere det allerede er et nej. Og han svare så "nej overhoved ikke" han ville bare gerne lige tænke over det og lovede ham så at sende et billed af det økonomiske i det.
Jeg er bare så bange for han kommer og siger nej til det. For jeg ved at jeg skal have en mere og kan bare ikke gå på kompromis med den del. Har allerede gjort det med så meget andet.
Og bare det ikke at vide hvor længe han skal tænke over det. Piner mig.
Har også prøvet at forklare ham at bare fordi jeg blev gravid hurtigt med vores datter at så betyder det ikke at jeg bliver det denne gang også. Det alligevel 6 1/2 år siden jeg blev gravid sidst.
Syntes bare det hårdt at den ligger i hans hænder og jeg ikke ved hvad hans svar er. For han kan ikke fortælle mig hvad han hælder mest til ja eller nej.
Ved godt det kan lyde som en bakatel og jeg bare skal slappe af. Men ønsker virkelig er barn nr. 2 så meget og også gerne inden min datter bliver meget ældre.
Ja ked af mit lange opslag er bare så frustreret og skulle bare ud med det 
Årh.. Det kunne have været mit indlæg fra starten af året, så forstår dine tanker og iver.
Lavede også et excel ark med udgifter det første år osv.
Sagde til ham at da han ligesom havde tænkt over det bestilte jeg en tid hos lægen til at få fjernet min spiral og bestilte den 3 mdr efter han sagde ja så han havde lidt ekstra tid til at vende det i sit hovede og hvis han stadig ikke var klar i forhold til økonomien i det. så kunne vi rykke datoen.
Men han var klar så beholdte vores tid og 4 mdr efter var jeg gravid 
De kære økonomiske mænd skal bare have noget tid