Må bare ud med det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

789 visninger
13 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. september 2016

Anonym trådstarter

Da det skal være meget hemmeligt så skriver jeg anonymt.

Jeg tog en snak med min kæreste omkring atjeg ønsker at få barn nr. 2 og jeg rigtig gerne vil have han også er far til det barn. 

Jeg ved han tænker meget over økonomien i det, men han virkerede allievel positiv over det. Men jeg havde været sød at opstille det økonomiske så han kan se tallene da det er meget lidt vi skal ud og købe.

Han sagde han gerne ville tænke over det. Spurgte ham så imorges om der overhoved var en chance for han ville sige ja til en baby nr. 2? Han smiler og svare at "ja det er der da" jeg kigger på ham og siger at jeg bare følere det allerede er et nej. Og han svare så "nej overhoved ikke" han ville bare gerne lige tænke over det og lovede ham så at sende et billed af det økonomiske i det. 

Jeg er bare så bange for han kommer og siger nej til det. For jeg ved at jeg skal have en mere og kan bare ikke gå på kompromis med den del. Har allerede gjort det med så meget andet. 

Og bare det ikke at vide hvor længe han skal tænke over det. Piner mig.

Har også prøvet at forklare ham at bare fordi jeg blev gravid hurtigt med vores datter at så betyder det ikke at jeg bliver det denne gang også. Det alligevel 6 1/2 år siden jeg blev gravid sidst.

Syntes bare det hårdt at den ligger i hans hænder og jeg ikke ved hvad hans svar er. For han kan ikke fortælle mig hvad han hælder mest til ja eller nej.  

Ved godt det kan lyde som en bakatel og jeg bare skal slappe af. Men ønsker virkelig er barn nr. 2 så meget og også gerne inden min datter bliver meget ældre. 

Ja ked af mit lange opslag er bare så frustreret og skulle bare ud med det 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2016

Loa

Kan godt forstå du ønsker et barn mere snart. Men pas på at presse din kæreste, det ender måske med et negativt svar så.

Mere du spørger ham den ene dag og allerede morgenen efter, vil du have et svar.

Synes bestemt heller ikke hans udmelding lød som om han hælder mod et nej, så måske bare giv ham nogle dage og se hvad han siger... 

Held og lykke med det...

Anmeld Citér

8. september 2016

komodo

Anonym skriver:

Da det skal være meget hemmeligt så skriver jeg anonymt.

Jeg tog en snak med min kæreste omkring atjeg ønsker at få barn nr. 2 og jeg rigtig gerne vil have han også er far til det barn. 

Jeg ved han tænker meget over økonomien i det, men han virkerede allievel positiv over det. Men jeg havde været sød at opstille det økonomiske så han kan se tallene da det er meget lidt vi skal ud og købe.

Han sagde han gerne ville tænke over det. Spurgte ham så imorges om der overhoved var en chance for han ville sige ja til en baby nr. 2? Han smiler og svare at "ja det er der da" jeg kigger på ham og siger at jeg bare følere det allerede er et nej. Og han svare så "nej overhoved ikke" han ville bare gerne lige tænke over det og lovede ham så at sende et billed af det økonomiske i det. 

Jeg er bare så bange for han kommer og siger nej til det. For jeg ved at jeg skal have en mere og kan bare ikke gå på kompromis med den del. Har allerede gjort det med så meget andet. 

Og bare det ikke at vide hvor længe han skal tænke over det. Piner mig.

Har også prøvet at forklare ham at bare fordi jeg blev gravid hurtigt med vores datter at så betyder det ikke at jeg bliver det denne gang også. Det alligevel 6 1/2 år siden jeg blev gravid sidst.

Syntes bare det hårdt at den ligger i hans hænder og jeg ikke ved hvad hans svar er. For han kan ikke fortælle mig hvad han hælder mest til ja eller nej.  

Ved godt det kan lyde som en bakatel og jeg bare skal slappe af. Men ønsker virkelig er barn nr. 2 så meget og også gerne inden min datter bliver meget ældre. 

Ja ked af mit lange opslag er bare så frustreret og skulle bare ud med det 

Jeg synes da overhovedet ikke at det lyder som et nej, men han skal have mulighed for selv at vælge hvornår tidspunktet er rigtigt for ham til et barn mere, det er så stor en beslutning og det må man endelig ikke trække ned over hovedet på andre.

Hvis du virkelig er sikker på at han skal være far til dit barn, hvilket jeg synes lyder som det langt mest optimale, så må du altså lade ham blive klar i sit eget tempo, og tror at jo mindre du fiksere på emnet og cirkler omkring det, jo hurtigere går det, pres avler modpres ... 

Du skal se, han skal nok blive klar til det, og så kan i få et lille ønskebarn SAMMEN

Anmeld Citér

8. september 2016

Anonym trådstarter

Vi snakkede om det igår for første gang sådan rigtigt. Men han har altid vidst jeg gerne ville have en mere. 

Og spurgte ham kun i morges fordi jeg havde brug for at vide om han hældte mest til et nej

Anmeld Citér

8. september 2016

Anonym trådstarter

Problemet er at der ikke er så meget tid når jeg bliver 31 skal understellet fjernes 

Anmeld Citér

8. september 2016

komodo

Anonym skriver:

Problemet er at der ikke er så meget tid når jeg bliver 31 skal understellet fjernes 

men det har han vel også en viden om, så når han siger at han mener at der er mulighed for en mere må det da være med i hans planlægning, det giver dig jo en vis tidshorisont ..

Hvor gammel er du nu, og hvordan kan det være du skal have fjernet underlivet (du kan bare undlade at svare hvis du vil )

Anmeld Citér

8. september 2016

Anonym trådstarter

Jamen har start stadiet i livmoderhalskræft(ikke behøvende behandling endnu). Men da jeg sagde jeg gerne ville have et barn mere gav de mig til jeg var 31 men at jeg skulle holdes øje med igennem de år. Er 29 år nu. 

Anmeld Citér

8. september 2016

komodo

årh det gør mig ondt ...

Tænker da at din mand har det med i sine overvejelser, tror bare du ender med et nej hvis du presser for meget på, du må væbne dig med tålmodighed til han selv synes at han er klar, selvom det er svært 

Anmeld Citér

8. september 2016

Anonym trådstarter

Hvis han siger ja så det for min skyld. Han er nu så klar som han kan blive har han selv sagt. 

min kæreste er ikke så glad for babyer mest når de er sådan 1 1/2 år og kan noget og ikke bare ligger. 

Tak... ja det ikke sjovt at skulle igennem og slet ikke i så tidlig en alder. Men holder hoved højt 

Anmeld Citér

8. september 2016

Moster Lagkage

Lige så vel som hun ikke må presse ham til et barn mere, kan det vel heller ikke være ok at han bare nægter noget der er så vigtigt for hende. Og når du kun har to år at løbe på syntes jeg det er ok du afkræver et svar. Du skal vel også gøre op med dig selv hvor vigtigt det er, vil du gå fra ham hvis han siger nej?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.