Blod i uge 22

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2016

MissTas

hautecouture skriver:

Hvor langt henne eller?

Kan jeg se i overskriften  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2016

hautecouture

Nu har jeg været på toilettet igen og det var det samme ... Lyserødt papir og lidt frisk blod  Jeg kan virkelig ikke lide det.. Kan ikke engang slappe af som jordemoren ellers bad mig om.  Åhr, hvis bare jeg vidste hvor det blod kom fra .. 

Anmeld Citér

8. september 2016

MissTas

hautecouture skriver:

Nu har jeg været på toilettet igen og det var det samme ... Lyserødt papir og lidt frisk blod  Jeg kan virkelig ikke lide det.. Kan ikke engang slappe af som jordemoren ellers bad mig om.  Åhr, hvis bare jeg vidste hvor det blod kom fra .. 

Der kommer ikke noget i bindet når du bare går rundt derhjemme, er det kun ved toiletbesøg?

Anmeld Citér

8. september 2016

hautecouture

MissTas skriver:

Der kommer ikke noget i bindet når du bare går rundt derhjemme, er det kun ved toiletbesøg?

Nej, det har der ikke været endnu. Heldigvis 

Anmeld Citér

8. september 2016

MissTas

hautecouture skriver:

Nej, det har der ikke været endnu. Heldigvis 

Dejligt .. Er sikker på det er ganske harmløst men forstår godt du blir nervøs 

Anmeld Citér

8. september 2016

BigHope13

hautecouture skriver:

Ring til FG igen og fortæl dem hvor utryg du er., har ikke selv oplevet det i min graviditet . Men det er vel mere eller mindre alle gravides frygt at se blod. Og selvom det helt sikkert er harmløst så gaver det hverken dig eller baby at du er utryg og stresser over det. 

Så et lille tjek ville nok kunne gøre dog rolig igen.

Anmeld Citér

8. september 2016

FruStolpe

Håber du er ok og har fået ro på 

Anmeld Citér

8. september 2016

MiniMe2005

Jeg oplevede præcis det samme i min graviditet. Jeg pletblødte on/OFF fra uge 19 og fik det samme svar fra fg.

I uge 26 blødte jeg frisk, rødt blod, som også kom på bindet og dryppede i toilettet (beklager detaljer), og der ville de gerne se mig. De målte heldigvis masser af hjertelyd, og der kom en hel kaskade af spark imens, jeg blev undersøgt. Jeg fik også en gynækologisk undersøgelse, og det viste sig, at jeg havde nogle tørre og harmløse pletter på livmoderhalsen, og det var der, blodet kom fra :-) Gynækologen fortalte i øvrigt, at hvert fjerde bløder i graviditeten, uden det er farligt :-)

Jeg kan om nogen følge din frygt, for det er SÅ utrygt ikke st vide, hvor blodet kommer fra. Med al sandsynlighed er det fra dine slimhinder, som jo er ekstra følsomme her i graviditeten. Når det er så lidt, og du ikke har ondt, er det sikkert harmløst. Men uvisheden er hård.

Kunne du måske få din læge til at kigge på det eller få en henvisning til en gynækolog? Bare så du får ro i sjælen :-)

Alt var i øvrigt i skønneste orden, og jeg har nu en skøn søn på 3 1/2 måned :-)

Anmeld Citér

8. september 2016

hautecouture

Jeg talte med FG igen tidligere og de sagde, at de ville tjekke mig hvis blødningen kom igen eller jeg fik ondt.Der har dog heldigvis ikke været mere blod  Min livmoder har dog været ganske hård og øm, men det er nu også gået i sig selv igen. Blødningen mente de kunne være flere ting (ikke alvorlige) og så længe det ikke gjorde ondt var de fortrøstningsfulde. De anbefalede mig dog, at jeg tog den med ro til og med weekenden og fik slappet af uden løft eller andre belastninger. Så talte med dem ude på arbejdet og bliver hjemme imorgen.  Iøvrigt sagde FG også, at havde jeg stadig ikke mærket liv i uge 25, så skulle jeg også kontakte dem.

Men jeg er faldet til ro igen ovenpå den forskrækkelse - føj. 

Anmeld Citér

8. september 2016

hautecouture

... Og nu har jeg sørme lige mærket hende for første gang!!  Er helt overvældet - så græd jeg lidt igen, haha  Men denne gang var det en dejlig gråd 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.