Jeg oplevede præcis det samme i min graviditet. Jeg pletblødte on/OFF fra uge 19 og fik det samme svar fra fg.
I uge 26 blødte jeg frisk, rødt blod, som også kom på bindet og dryppede i toilettet (beklager detaljer), og der ville de gerne se mig. De målte heldigvis masser af hjertelyd, og der kom en hel kaskade af spark imens, jeg blev undersøgt. Jeg fik også en gynækologisk undersøgelse, og det viste sig, at jeg havde nogle tørre og harmløse pletter på livmoderhalsen, og det var der, blodet kom fra :-) Gynækologen fortalte i øvrigt, at hvert fjerde bløder i graviditeten, uden det er farligt :-)
Jeg kan om nogen følge din frygt, for det er SÅ utrygt ikke st vide, hvor blodet kommer fra. Med al sandsynlighed er det fra dine slimhinder, som jo er ekstra følsomme her i graviditeten. Når det er så lidt, og du ikke har ondt, er det sikkert harmløst. Men uvisheden er hård.
Kunne du måske få din læge til at kigge på det eller få en henvisning til en gynækolog? Bare så du får ro i sjælen :-)
Alt var i øvrigt i skønneste orden, og jeg har nu en skøn søn på 3 1/2 måned :-)
Anmeld
Citér