hautecouture skriver:
Jeg har lige været på toilettet og da jeg tørrede mig blev papiret helt lyserødt pg der var også en smule mørkerødt blod
Jeg har ingen smerter overhovedet, men er virkelig chokeret og måske især fordi jeg heller ikke har mærket liv endnu
Min moderkage ligger foran, ved ikke om det har noget at sige? I min første graviditet var der INTET blod på noget tidspunkt og indtil videre har der heller ikke været en eneste dråbe i denne graviditet - derfor jeg er blevet så forskrækket tror jeg.. Sidder her og skal på arbejde snart og er helt forvirret.. Kan det godt bare være sarte slimhinder f.eks? Jeg Har ikke mere tissetrang end normalt, så tænker ikke jeg har blærebetændelse
I min første graviditet blødte jeg on of hele graviditeten og var til mange kontroller pga det, men alt var hver gang i skønneste orden, hun er i dag knapt 5 år
denne graviditet har jeg slet ikke blødt overhovedet udover en lille blødning i uge 22, som heller ikke var noget. Er i dag i uge 29
at du ikke har mærket liv kan sagtens være pga foranliggende moderkage, det havde jeg ved min første og mærkede først liv i uge 24-25.
Min nuværende graviditet er den kun halvt foranliggende og mærkede liv hver dag fra uge 18
så det har noget at sige hvordan moderkagen ligger i forhold til at mærke liv.
blødning kan sagtens være sarte slimhinder. Hvad jeg har fået at vide at jeg har. Så så længe blødningen ikke fortsætter og at du ikke har ondt, så ville jeg ta det roligt.. Du skal selvfølgelig reagerer hvis du pludselig bløder mere end bare et par pletter eller når du tørre dig.
Anmeld
Citér