Blod i uge 22

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.204 visninger
20 svar
18 synes godt om
8. september 2016

hautecouture

Jeg har lige været på toilettet og da jeg tørrede mig blev papiret helt lyserødt pg der var også en smule mørkerødt blod  Jeg har ingen smerter overhovedet, men er virkelig chokeret og måske især fordi jeg heller ikke har mærket liv endnu  Min moderkage ligger foran, ved ikke om det har noget at sige? I min første graviditet var der INTET blod på noget tidspunkt og indtil videre har der heller ikke været en eneste dråbe i denne graviditet - derfor jeg er blevet så forskrækket tror jeg.. Sidder her og skal på arbejde snart og er helt forvirret.. Kan det godt bare være sarte slimhinder f.eks? Jeg Har ikke mere tissetrang end normalt, så tænker ikke jeg har blærebetændelse 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Jeg har altid fået at vide, at FG skal kontaktes ved blod eller veer efter uge 20, så jeg ville ringe til dem for at blive beroliget. 

de har trods alt ekspertisen, så du kan få ro i sjælen.

Anmeld Citér

8. september 2016

God-mor

hautecouture skriver:

Jeg har lige været på toilettet og da jeg tørrede mig blev papiret helt lyserødt pg der var også en smule mørkerødt blod  Jeg har ingen smerter overhovedet, men er virkelig chokeret og måske især fordi jeg heller ikke har mærket liv endnu  Min moderkage ligger foran, ved ikke om det har noget at sige? I min første graviditet var der INTET blod på noget tidspunkt og indtil videre har der heller ikke været en eneste dråbe i denne graviditet - derfor jeg er blevet så forskrækket tror jeg.. Sidder her og skal på arbejde snart og er helt forvirret.. Kan det godt bare være sarte slimhinder f.eks? Jeg Har ikke mere tissetrang end normalt, så tænker ikke jeg har blærebetændelse 

Ville lige give fg et kald. Det er nok helt harmløst, men ingen grund til at gå og være nervøs

Anmeld Citér

8. september 2016

grinny

Ring for en sikkerhedsskyld, men jeg havde lidt blod sidst en enkelt gang og det var mine slimhinder der var sarte, så det behøver ikke være farligt 

Anmeld Citér

8. september 2016

hautecouture

Jeg ringede til FG. Hun sagde jeg skulle tage et bind på, holde øje med det og holde mig i ro og så ellers ringe igen, hvis det blev til mere eller jeg fik ondt.

Tog på arbejde i vuggestuen, men blev sendt direkte hjem. Var helt afklaret og rolig da jeg snakkede med FG, men da jeg fortalte det til mine kollegaer (fordi jeg tit pr refleks løfter børnene og derfor bad dem om hjælp til, at huske mig på, at det nok ikke lige var optimalt idag) blev jeg meget, meget ked af det. Jeg er faktisk rigtig utryg. Jeg er udmærket klar over, at det nok er helt harmløst, men... Jeg blev så forskrækket over at se det blod og så kombineret med, at jeg ikke har mærket hende én eneste gang derinde endnu  ... Jeg kan ikke lide det og samtidig føler jeg mig som en dramaqueen fordi jeg blev ked af det ude på arbejdet, men kunne slet ikke styre det. Nu har jeg lagt mig på sofaen og mine øjne græder samtidig med, at jeg synes det er helt tåbeligt at reagere så voldsomt på noget der sikkert er helt ufarligt 

Anmeld Citér

8. september 2016

MissTas

hautecouture skriver:

I min første graviditet blødte jeg on of hele graviditeten og var til mange kontroller pga det, men alt var hver gang i skønneste orden, hun er i dag knapt 5 år  

denne graviditet har jeg slet ikke blødt overhovedet udover en lille blødning i uge 22, som heller ikke var noget. Er i dag i uge 29  

at du ikke har mærket liv kan sagtens være pga foranliggende moderkage, det havde jeg ved min første og mærkede først liv i uge 24-25. 

Min nuværende graviditet er den kun halvt foranliggende og mærkede liv hver dag fra uge 18 så det har noget at sige hvordan moderkagen ligger i forhold til at mærke liv.

blødning kan sagtens være sarte slimhinder. Hvad jeg har fået at vide at jeg har. Så så længe blødningen ikke fortsætter og at du ikke har ondt, så ville jeg ta det roligt.. Du skal selvfølgelig reagerer hvis du pludselig bløder mere end bare et par pletter eller når du tørre dig.

Anmeld Citér

8. september 2016

Loa

hautecouture skriver:

Jeg ringede til FG. Hun sagde jeg skulle tage et bind på, holde øje med det og holde mig i ro og så ellers ringe igen, hvis det blev til mere eller jeg fik ondt.

Tog på arbejde i vuggestuen, men blev sendt direkte hjem. Var helt afklaret og rolig da jeg snakkede med FG, men da jeg fortalte det til mine kollegaer (fordi jeg tit pr refleks løfter børnene og derfor bad dem om hjælp til, at huske mig på, at det nok ikke lige var optimalt idag) blev jeg meget, meget ked af det. Jeg er faktisk rigtig utryg. Jeg er udmærket klar over, at det nok er helt harmløst, men... Jeg blev så forskrækket over at se det blod og så kombineret med, at jeg ikke har mærket hende én eneste gang derinde endnu  ... Jeg kan ikke lide det og samtidig føler jeg mig som en dramaqueen fordi jeg blev ked af det ude på arbejdet, men kunne slet ikke styre det. Nu har jeg lagt mig på sofaen og mine øjne græder samtidig med, at jeg synes det er helt tåbeligt at reagere så voldsomt på noget der sikkert er helt ufarligt 

Årh  

Håber virkelig der ikke kommer mere blod eller andet og det bare er en lille drillefis derinde, der spiller sin mor et puds....

Synes absolut det er okay at reagere som du gør, man bliver jo pisse forskrækket..... 

Anmeld Citér

8. september 2016

MissTas

hautecouture skriver:

Hvor langt er du nu?

Anmeld Citér

8. september 2016

hautecouture

MissTas skriver:

Hvor langt er du nu?

Hvor langt henne eller?

Anmeld Citér

8. september 2016

hautecouture

Loa skriver:

Årh  

Håber virkelig der ikke kommer mere blod eller andet og det bare er en lille drillefis derinde, der spiller sin mor et puds....

Synes absolut det er okay at reagere som du gør, man bliver jo pisse forskrækket..... 

Tak søde 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.