Skifte institution

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2016

Dorthe1986

Anonym skriver:

Det lyder helt fantastisk!! Sikke en drømmeinstitution. Jeg tænker også tit at min datter på sin vis "går glip af noget" og at det rigtig meget bare er opbevaring. Hun er der immervæk min. 7 timer om dagen. 

Min mand er i bestyrelsen og har flere gange forsøgt at ruske op i lederen, men desværre holder det ikke særlig længe hver gang. Der bliver sat en masse i værk, men hun formidler det ikke videre til personalet, hvis hun ikke selv er enig. Og ja, så er personalet så heller ikke selv særlig motiverede for at der skal ske noget. 

Hun har 2 år tilbage:-(

Med 2 år tilbage ville jeg flytte hende 

Det skal være være i orden, der hvor man afleverer sine børn, for det er mange timer af deres liv de er der.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2016

modesty

Anonym skriver:

Det lyder helt fantastisk!! Sikke en drømmeinstitution. Jeg tænker også tit at min datter på sin vis "går glip af noget" og at det rigtig meget bare er opbevaring. Hun er der immervæk min. 7 timer om dagen. 

Min mand er i bestyrelsen og har flere gange forsøgt at ruske op i lederen, men desværre holder det ikke særlig længe hver gang. Der bliver sat en masse i værk, men hun formidler det ikke videre til personalet, hvis hun ikke selv er enig. Og ja, så er personalet så heller ikke selv særlig motiverede for at der skal ske noget. 

Hun har 2 år tilbage:-(

Okay, med 2 år tilbage, så ville jeg hælde mod at flytte hende.

Anmeld Citér

7. september 2016

Skouboe

Vi har prøvet at træffe det valg. Vi flyttede begge vores piger fra en elendig institution, som de holdt meget af, for der var deres veninder jo, og de vidste ikke bedre. De var 3 og 4,5 da vi flyttede dem, og det var rigtigt hårdt for dem. De savnede det hele og synes ikke de havde nogle at lege med, og de blev ved med at tale om deres veninder fra den gamle børnehave. De opdagede slet ikke at de havde det meget sjovere, at de lavede mange flere spændende ting, og at de voksne gad dem. 

Men langsomt gik det op for dem, hvordan en institution også kunne være... 

Det var det bedste valg jeg nogensinde har truffet, og selvom det var hårdt for dem, kunne jeg se den udvikling, der skete og hvordan de voksede af at få noget opmærksomhed.

Jeg ville uden at blinke gøre det igen.  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.