Gemme ægløsningstest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2016

Ras.mussen

Rockertand skriver:

Ren og skær erfaring, min ven, jeg har sort bælte i testning, om du så har været infertil  i 10 år, kommer du ikke i nærheden af det antal teste jeg har lavet forsøg med. Har testet på samme urin med flere forskellige mærker i flere cyklusser, bare for at få viden om min krop, cyklus og de forskellige mærkers reaktion.

Når man har testet, konkluderer man, om den er positiv eller negativ, derefter tørrer den (og den er altså så stadig positiv eller negativ), hvorefter den kan "arkiveres" på karton, det gør ingen forskel, men det giver et fantastisk godt overblik.

Men er vi enige om, at når du skal sammenligne, går du ind og aflæser de tidligere teste, med den "nye" for at se forskellen? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2016

Rockertand

Ras.mussen skriver:

Men er vi enige om, at når du skal sammenligne, går du ind og aflæser de tidligere teste, med den "nye" for at se forskellen? 

Selvfølgelig ikke.

Man aflæser testen som positiv eller negativ, punktum.

Derefter tørrer den.

Så klistres den tørre test op, og når du har en række, er det ligesom at læse et kort. Alle teste er lige tørre (de bliver altså ikke mere og mere tørre for hver dag), og derfor kan man læse udviklingen i cyklus, men du har taget stilling til testene indenfor tid hver især.

Jeg tror slet ikke, at du vil se den store hjælp i fremgangsmåden, men det virker altså virkeligt godt og kan anbefales for nysgerrige kvinder.

Anmeld Citér

7. september 2016

Ras.mussen

Rockertand skriver:

Selvfølgelig ikke.

Man aflæser testen som positiv eller negativ, punktum.

Derefter tørrer den.

Så klistres den tørre test op, og når du har en række, er det ligesom at læse et kort. Alle teste er lige tørre (de bliver altså ikke mere og mere tørre for hver dag), og derfor kan man læse udviklingen i cyklus, men du har taget stilling til testene indenfor tid hver især.

Jeg tror slet ikke, at du vil se den store hjælp i fremgangsmåden, men det virker altså virkeligt godt og kan anbefales for nysgerrige kvinder.

Okay, for mig læser du stadig for at sammenligne udviklingen. 

Men hver sin smag 

god aften

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.