Gemme ægløsningstest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

922 visninger
12 svar
0 synes godt om
7. september 2016

Anonym trådstarter

Kan man gemme ægløsningstest, så man kan se farveforskelle? 

Eller bliver den ugyldig som graviditetstest?

Mine 2 test fra i går, var ikke positive, men hvis jeg sammenligner dem med den fra i dag, er der mere farve i.

Jeg har trykken i lysken, som jeg plejer ved ægløsning, og vil helst ikke spilde det bestilte sæd, jeg fik leveret i går. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2016

Ras.mussen

Anonym skriver:

Mine 2 test fra i går, var ikke positive, men hvis jeg sammenligner dem med den fra i dag, er der mere farve i.

Jeg har trykken i lysken, som jeg plejer ved ægløsning, og vil helst ikke spilde det bestilte sæd, jeg fik leveret i går. 

Nej du kan ikke aflæse testene igen senere. Testen bør aflæses efter 5 min og seneste inden for 10 min. 

Et positiv resultat vil ikke forsvinde, efter 10 min eller mere.

tag evt. Et billedet på din telefon hver gang, og sammenlign på det både, selvom det kan være svært.

Læs evt. Brugsanvisning til dine ÆL tests, for det kan godt variere fra mærke til mærke. 

Anmeld Citér

7. september 2016

Rockertand

Anonym skriver:

Jeg har klistret alle mine ægløsningsteste op på et stykke karton helt tæt, og det giver en fin kortlægning af cyklus, hvor det er helt tydeligt, hvornår ægløsning falder.

Når dine teste er tørre, ændrer de ikke farve mere, og du kan sagtens sammenligne en tør test med en anden tør test.

Anmeld Citér

7. september 2016

Anonym trådstarter

Ras.mussen skriver:

Nej du kan ikke aflæse testene igen senere. Testen bør aflæses efter 5 min og seneste inden for 10 min. 

Et positiv resultat vil ikke forsvinde, efter 10 min eller mere.

tag evt. Et billedet på din telefon hver gang, og sammenlign på det både, selvom det kan være svært.

Læs evt. Brugsanvisning til dine ÆL tests, for det kan godt variere fra mærke til mærke. 

Det var nu ikke aflæsningen, men resultatet, til at sammenligne tidspunkterne. 

Anmeld Citér

7. september 2016

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Jeg har klistret alle mine ægløsningsteste op på et stykke karton helt tæt, og det giver en fin kortlægning af cyklus, hvor det er helt tydeligt, hvornår ægløsning falder.

Når dine teste er tørre, ændrer de ikke farve mere, og du kan sagtens sammenligne en tør test med en anden tør test.

Tak, der var præcist det jeg mente. 

Så tror jeg dog, at jeg har misset denne 

Anmeld Citér

7. september 2016

Ras.mussen

Anonym skriver:

Det var nu ikke aflæsningen, men resultatet, til at sammenligne tidspunkterne. 

Hvorfor vil du sammenligne testene? Når resultatet ændre sig?  

Det er vel det sammen som, at sige testen skal aflæses efter 5 min og seneste indenfor 10 min. 

Anmeld Citér

7. september 2016

Ras.mussen

Rockertand skriver:

Det er ikke rigtig? Hvor har du det fra? 

Resultatet kan ikke bruges efter 10 min.

medmindre testen er positiv. 

Anmeld Citér

7. september 2016

Ras.mussen

Anonym skriver:

Brugsanvisning er vedhæftet. 

Igen jeg forstår ikke, hvorfor man skal gemme dem, når resultatet ændre sig? 

Der anbefales at kassere den brugte test efter 10 min. 

Læs evt. Din egen brugsanvisning 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

7. september 2016

Rockertand

Det er ikke rigtig? Hvor har du det fra? 

Resultatet kan ikke bruges efter 10 min.

medmindre testen er positiv. 

Ren og skær erfaring, min ven, jeg har sort bælte i testning, om du så har været infertil  i 10 år, kommer du ikke i nærheden af det antal teste jeg har lavet forsøg med. Har testet på samme urin med flere forskellige mærker i flere cyklusser, bare for at få viden om min krop, cyklus og de forskellige mærkers reaktion.

Når man har testet, konkluderer man, om den er positiv eller negativ, derefter tørrer den (og den er altså så stadig positiv eller negativ), hvorefter den kan "arkiveres" på karton, det gør ingen forskel, men det giver et fantastisk godt overblik.

Anmeld Citér

7. september 2016

Ras.mussen

Rockertand skriver:

Ren og skær erfaring, min ven, jeg har sort bælte i testning, om du så har været infertil  i 10 år, kommer du ikke i nærheden af det antal teste jeg har lavet forsøg med. Har testet på samme urin med flere forskellige mærker i flere cyklusser, bare for at få viden om min krop, cyklus og de forskellige mærkers reaktion.

Når man har testet, konkluderer man, om den er positiv eller negativ, derefter tørrer den (og den er altså så stadig positiv eller negativ), hvorefter den kan "arkiveres" på karton, det gør ingen forskel, men det giver et fantastisk godt overblik.

Utrolig mærkelig måde at skrive til folk på. Men det må du selv om. 

Udover det kender du ingenting til mig.

Jeg er ikke enig, og min mening står jeg fast ved.

Forstår ikke hvorfor man vil sammenligne, når resultatet ændres, og ikke anbefales at gemme.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.