Risiko for graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2016

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Modent  åh det er så svært at arbejde med naivitet. 

Fornuftigt hun da godt kan indse selv at hun ikke er klar til at få børn. Men håber hun kan indse at der ikke er noget der hedder sikker periode når jeg viser hende den her tråd. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2016

snartbaby

Jeg formåede selv at blive gravid den dag jeg forventede mens :-) Den endte dog i SA. Men gravid blev jeg!

Anmeld Citér

7. september 2016

modesty

Hvor stor risiko er der egentlig for graviditet hvis man har ubeskyttet sex 3 dage før ens mens?

Den er stort set ikke-eksisterende - HVIS man får sin menstruation til tiden. Men det kan man jo aldrig være 100% sikker på.

Anmeld Citér

7. september 2016

Anonym

Anonym skriver:

Fornuftigt hun da godt kan indse selv at hun ikke er klar til at få børn. Men håber hun kan indse at der ikke er noget der hedder sikker periode når jeg viser hende den her tråd. 

Én ting er graviditet, men tænker hun slet ikke på sygdomme?

Anmeld Citér

7. september 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Én ting er graviditet, men tænker hun slet ikke på sygdomme?

Der tror jeg ikke. Men hun er så også været i fast parforhold gennem de sidste par år. 

Anmeld Citér

7. september 2016

Kløver

Anonym skriver:

Det håber jeg da sandelig ikke at hun gør på den måde. Hendes egen udtale er ihvertfald at hun ikke vil have børn fordi hun ikke er færdig med at feste og rende i byen hver weekend. Derfor hun kun har sex i den "sikre periode" 

Man kan jo håbe men intet gøre. Man må så bare håbe hun er moden nok til at tage ansvaret hvis det skulle ske. Men sansynligheden er nok ikke så stor, selvom den er til stede 

Anmeld Citér

8. september 2016

Anonym trådstarter

Årgangs Mor skriver:

Man kan jo håbe men intet gøre. Man må så bare håbe hun er moden nok til at tage ansvaret hvis det skulle ske. Men sansynligheden er nok ikke så stor, selvom den er til stede 

Det er så ikk noget jeg vil udtale mig om. Det er jo en individuel sag om hvad man mener ville være der mest modne og ansvarlige at gøre hvis hun skulle være den uheldige 

Anmeld Citér

8. september 2016

Kløver

Anonym skriver:

Det er så ikk noget jeg vil udtale mig om. Det er jo en individuel sag om hvad man mener ville være der mest modne og ansvarlige at gøre hvis hun skulle være den uheldige 

Nej det kan kan hun jo bedst selv vide hvilken vej der er den mest ansvarlige i hendes tilfælde. Man kan heller aldrig vide hvilke muligheder der ligger, og hvilke ændringer og følelser det bringer op i en 

uanset er det bedste jo at beskytte sig hvis man ikke ønsker graviditet. Uanset hvilken tid på måneden det er  

Anmeld Citér

8. september 2016

Anonym trådstarter

Årgangs Mor skriver:

Nej det kan kan hun jo bedst selv vide hvilken vej der er den mest ansvarlige i hendes tilfælde. Man kan heller aldrig vide hvilke muligheder der ligger, og hvilke ændringer og følelser det bringer op i en 

uanset er det bedste jo at beskytte sig hvis man ikke ønsker graviditet. Uanset hvilken tid på måneden det er  

Kan ikke være mere enig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.