Risiko for graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

851 visninger
18 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. september 2016

Anonym trådstarter

Hvor stor risiko er der egentlig for graviditet hvis man har ubeskyttet sex 3 dage før ens mens?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2016

MissTas

Anonym skriver:

Hvor stor risiko er der egentlig for graviditet hvis man har ubeskyttet sex 3 dage før ens mens?

Meget lille

Anmeld Citér

7. september 2016

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

Meget lille

Men vi er enige om at den er der ikke? Risikoen altså 

Anmeld Citér

7. september 2016

Ayasmor

Anonym skriver:

Men vi er enige om at den er der ikke? Risikoen altså 

Der er altid en risiko ved ubeskyttet sex

Anmeld Citér

7. september 2016

Anonym trådstarter

Ayasmor skriver:

Der er altid en risiko ved ubeskyttet sex

Tak skulle bare lige have det bekræftet efter en lang diskution med en bekendt der hårdnakket påstod man ikke kunne blive gravid så tæt på mens hvilket var grunden til at hun kun dyrkede sex der for aå behøvede hun ikke bruge gummi 

Anmeld Citér

7. september 2016

Kløver

Anonym skriver:

Tak skulle bare lige have det bekræftet efter en lang diskution med en bekendt der hårdnakket påstod man ikke kunne blive gravid så tæt på mens hvilket var grunden til at hun kun dyrkede sex der for aå behøvede hun ikke bruge gummi 

Der er altid risiko for graviditet, også under menstruation. I løbet af ens cysklus varierer ens risiko, men den er der hele vejen igennem. Man kan aldrig vide om man er den der lille procent som bliver gravid. Det samme efter fødsel, er der nogle som er blevet gravid få uger efter, og det er endda sket at en kvinde er blevet gravid med tveæggede tvillinger, men tvillingerne har hver deres far. (Har været i enten ho aften eller go morgen Danmark) 

så selvom risikoen ikke er så stor under feks mens er den tilstede, hvilket den også er 3 dage inden mens. 

Anmeld Citér

7. september 2016

Anonym trådstarter

Årgangs Mor skriver:

Der er altid risiko for graviditet, også under menstruation. I løbet af ens cysklus varierer ens risiko, men den er der hele vejen igennem. Man kan aldrig vide om man er den der lille procent som bliver gravid. Det samme efter fødsel, er der nogle som er blevet gravid få uger efter, og det er endda sket at en kvinde er blevet gravid med tveæggede tvillinger, men tvillingerne har hver deres far. (Har været i enten ho aften eller go morgen Danmark) 

så selvom risikoen ikke er så stor under feks mens er den tilstede, hvilket den også er 3 dage inden mens. 

Det mente jeg nemlig også. Men hun ville på ingen måde lytte. Derfor jeg lige ville høre jer herinde. 

Anmeld Citér

7. september 2016

Kløver

Anonym skriver:

Det mente jeg nemlig også. Men hun ville på ingen måde lytte. Derfor jeg lige ville høre jer herinde. 

Hun finder vel nok ud af det, hvis uheldet så en dag er ude. 

Anmeld Citér

7. september 2016

Anonym trådstarter

Årgangs Mor skriver:

Hun finder vel nok ud af det, hvis uheldet så en dag er ude. 

Det håber jeg da sandelig ikke at hun gør på den måde. Hendes egen udtale er ihvertfald at hun ikke vil have børn fordi hun ikke er færdig med at feste og rende i byen hver weekend. Derfor hun kun har sex i den "sikre periode" 

Anmeld Citér

7. september 2016

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Det håber jeg da sandelig ikke at hun gør på den måde. Hendes egen udtale er ihvertfald at hun ikke vil have børn fordi hun ikke er færdig med at feste og rende i byen hver weekend. Derfor hun kun har sex i den "sikre periode" 

Modent  åh det er så svært at arbejde med naivitet. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.