Nedsættelse af samvær med far?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2016

alenemor42

Marts<3 skriver:

Du skal da ikke bilde mig ind, at en 10 årig selv kommer på at kontakte statsforvaltning via brev for at få ændret samvær... Det er jo noget hun er blevet oplyst omkring... 

Det er da fint hun er blevet oplyst om det. Det er jo barnets ret selv at rette henvendelse når de er blevet 10 år gamle hvis de ikke syntes at der er samvær nok eller det modsatte 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2016

Anonym

Liland skriver:

Det får du intet ud af, Min datter havde også en periode da hun var 5-6 år, hvor hun fandt ud af at hun kunne spille os op mod hinanden, ved at tale dårligt om os når hun var ved far eller omvendt når hun var hjemme.

vi bor i hver vores ende af landet og det er først nu hvor hun er 10 at hun selv har skrevet brev til statsamtet og bedt om at vi tager et møde for at tale om samværdet, dette mundede ud i at hun nu kun skal derned hver 3. weekend.

men bed statsamtet lave en indkaldelse til et samværdsmøde mellem dig og far.

jeg tror ikke du får ændret samværdet på "så tyndt et grundlag" men tag en snak med faren, det kan være at han ikke er helt obs på at din søn måske savner ham når han er der, ved ikke om han har andre søskende ved far men det kan også være medvirkende til at man måske føler sig lidt overset.

Stasforvaltningen 

Anmeld Citér

8. september 2016

Liland

Profilbillede for Liland
Anonym skriver:

Stasforvaltningen 

ved ikke hvorfor jeg stadig vil have det til at hede statsamtet

men du har helt ret, det hedder statsforvaltningen

Anmeld Citér

19. september 2016

Anonym

ved ikke hvorfor jeg stadig vil have det til at hede statsamtet

men du har helt ret, det hedder statsforvaltningen

Undskyld, jeg ved godt det var død irriterende. Jeg siger det også ofte til folk i virkeligheden, men det er fordi der er nogle som bliver helt forvirrede når de så ikke kan finde det pokkers statsamt. Så er det være nemmere hvis alle husker at det ikke findes.

Jeg har også mødt.mennesker der i kraft af deres job burde og skulle vide det, men som alligevel siger det gamle navn  Sjovt at det hænger så godt ved!

Men omvendt kan man måske tænke på at amterne ikke findes mere, og det gør statsamtet så heller ikke. 

Nej men undskyld. Det var i hvert fald ikke for at være næsvis! 

Anmeld Citér

25. september 2016

Anonym

Jeg fik nedsat samværet for begge mine børn i statsforvaltningen,fordi jeg vuderet det var bedst for børnene.

Det blev godkendt med det samme af juristen.

Så jo det kan man godt på et så kaldt 'tyndt' grundlag.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.