Nu det bare at teste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2016

pb2017

Anonym skriver:

Øv øv den er negativ. Men ved heller ikke om det er for tidligt. Jeg er kun lige 4+1 eller sådan noget og fik en billed af min veninde at de fleste først kan teste positiv i uge 5 når man er gået en uge over tid.

Det var ærgerligt  Men det kan vidst gå begge veje - langt de fleste tester positiv omkring udebleven mens og mange kan teste inden  Men der er også rigtig mange, der først kan teste senere i uge 5-6 -  du er en af dem 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2016

MissTas

Anonym skriver:

Øv øv den er negativ. Men ved heller ikke om det er for tidligt. Jeg er kun lige 4+1 eller sådan noget og fik en billed af min veninde at de fleste først kan teste positiv i uge 5 når man er gået en uge over tid.

Mange tester positivt så snart mens er udeblevet og mangler tester positivt flere dage før  

men prøv igen om et par dage, så burde den næsten vise positiv hvis du er gravid

Anmeld Citér

5. september 2016

Michelle 1988

Var det morgenurinen som har stået i bløren i minimum 4 timer? ellers kan det godt være svært at teste positivt så tidligt Pøj Pøj

Anmeld Citér

5. september 2016

Anonym trådstarter

Nej det var ikke morgen urin testede først ved en 18 tiden tror jeg. 

Tror jeg venter nogle dage. Min veninde sagde hun først kunne teste positivt i uge 5 og sendte så et billed af en bog hvor der stod man i uge 5 kunne få en positiv test. Kan lige vedhæfte billedet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

5. september 2016

MissTas

Men samtlige af de teste man kan købe på markedet i dag kan teste op til 3-4 dage forventet mens.. Nogle af dem er anbefalet til den dag mens udebliver .. Test nu til dags er meget følsomme for HCG  

Anmeld Citér

5. september 2016

MissTas

Anonym skriver:

Nej det var ikke morgen urin testede først ved en 18 tiden tror jeg. 

Tror jeg venter nogle dage. Min veninde sagde hun først kunne teste positivt i uge 5 og sendte så et billed af en bog hvor der stod man i uge 5 kunne få en positiv test. Kan lige vedhæfte billedet

5. Uge er også 4+0 - 4+6  

Anmeld Citér

6. september 2016

Anonym trådstarter

Det blev heller ikke denne gang desværre �� fik en lille klat brunt udflåd i går aftes og her til morgen da jeg tørrede mig var der lyst blod ikke noget da jeg tissede men kun tørrede mig.  

Øv øv vi troede virkelig den var der denne gang

Anmeld Citér

6. september 2016

MissTas

Anonym skriver:

Det blev heller ikke denne gang desværre �� fik en lille klat brunt udflåd i går aftes og her til morgen da jeg tørrede mig var der lyst blod ikke noget da jeg tissede men kun tørrede mig.  

Øv øv vi troede virkelig den var der denne gang

Øv øv .. Håber snart det lykkedes for jer! Det hårdt bare at gå og vente på 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.