Nu det bare at teste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

727 visninger
17 svar
6 synes godt om
5. september 2016

Anonym trådstarter

Hej piger/kvinder

Så udblev min mens endelig og skal snart teste og ja krydser finger for den er der denne gang. 

Men jeg er begyndt at få sådan nogle ja vil ikke kalde dem for smerter. Men de føles lidt som om du har lavet en masse mavebøjninger og nu kan du mærke effekten af dit arbejde.

Manden og jeg håber den er der denne gang.

Følgende symptomer

. Lidt kvalme

. Ene brystvorte er øm

. Træthed

.øget udflåd

.smerter i lænden

. Oh ja og så er jeg enormt mere følsom end jeg nogensinde har været og humøret det svinger meget hurtigt fra glad til sur, til ked af det osv. 

Men ja det ikke så meget et spørgsmål om jeg er gravid. Det mere de der smerter halløj om hvad det kan være. Det gik hurtigt væk igen og så kom kvalmen lige efter. Skal jeg være bekymret hvis nu jeg er gravid eller er det meget normalt? Det er slet ikke i nærheden af at være menstruations smerter

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2016

esioul

Anonym skriver:

Hej piger/kvinder

Så udblev min mens endelig og skal snart teste og ja krydser finger for den er der denne gang. 

Men jeg er begyndt at få sådan nogle ja vil ikke kalde dem for smerter. Men de føles lidt som om du har lavet en masse mavebøjninger og nu kan du mærke effekten af dit arbejde.

Følgende symptomer

. Lidt kvalme

. Ene brystvorte er øm

. Træthed

.øget udflåd

.smerter i lænden

. Oh ja og så er jeg enormt mere følsom end jeg nogensinde har været og humøret det svinger meget hurtigt fra glad til sur, til ked af det osv. 

Men ja det ikke så meget et spørgsmål om jeg er gravid. Det mere de der smerter halløj om hvad det kan være. Det gik hurtigt væk igen og så kom kvalmen lige efter. Skal jeg være bekymret hvis nu jeg er gravid eller er det meget normalt? Det er slet ikke i nærheden af at være menstruations smerter

Hvorfor tester du ikke hvis du er over tid? 

Det kan være så meget. Det er ikke til at sige

Anmeld Citér

5. september 2016

Rockertand

Anonym skriver:

Hej piger/kvinder

Følgende symptomer

. Lidt kvalme

. Ene brystvorte er øm

. Træthed

.øget udflåd

.smerter i lænden

Du kunne have testet 3 gange på den tid, det tog at skrive dette indlæg, test dog kvinde  

Anmeld Citér

5. september 2016

Anonym trådstarter

Har først kunne købe test nu er kun 2-3 dage over tid. Samt er jeg ikke hjemme endnu hehe og vil ikke lige teste på arbejdet hehe

Det er mest hvad det var for smerter lige nu har jeg sidestik i min højre side

Anmeld Citér

5. september 2016

esioul

Anonym skriver:

Har først kunne købe test nu er kun 2-3 dage over tid. Samt er jeg ikke hjemme endnu hehe og vil ikke lige teste på arbejdet hehe

Det er mest hvad det var for smerter lige nu har jeg sidestik i min højre side

Det kan være en cyste, en muskel, det kan være alt muligt. 

Men tænker det går over af sig selv

Anmeld Citér

5. september 2016

Anonym trådstarter

Ved det ikke er en cyste. Var inde til kæmpe undersøgelse en lille uge før æl hvor han også fortalte mig jeg havde flotte og mange æg klar til æl.

Og alt så perfekt ud i livmoderhalsen og æggestokkene

Anmeld Citér

5. september 2016

Anonym trådstarter

Agh irreterende man ikke kan tisse når man skal teste 

Anmeld Citér

5. september 2016

pb2017

Anonym skriver:

Agh irreterende man ikke kan tisse når man skal teste 

Skriv endelig når du engang får testet  Krydser alt hvad krydses kan 

Anmeld Citér

5. september 2016

Anonym trådstarter

Øv øv den er negativ. Men ved heller ikke om det er for tidligt. Jeg er kun lige 4+1 eller sådan noget og fik en billed af min veninde at de fleste først kan teste positiv i uge 5 når man er gået en uge over tid.

Anmeld Citér

5. september 2016

Ras.mussen

Anonym skriver:

Øv øv den er negativ. Men ved heller ikke om det er for tidligt. Jeg er kun lige 4+1 eller sådan noget og fik en billed af min veninde at de fleste først kan teste positiv i uge 5 når man er gået en uge over tid.

Det ikke for tideligt.  Mange tester positiv ligeså snart mens er udeblevet

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.