Hvornår testede du positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2016

Anonym trådstarter

Mo9ca skriver:

Jeg forstår dig så godt. Mellem min yngste og denne graviditet havde vi en del udfordringer. Så vi havde næsten opgivet at få en familie på 5 inden dette lille mirakel valgte os.

Hmm, synes ikke jeg havde de store symptomer i nogle af mine graviditeter, heller ikke i denne her udover lidt spændte og ømme bryster. Og det startede i den uge hvor jeg testede positiv, og derfra og ca. 4 uger frem voksede de fra en c75 og til d80 og e75.

Mvh. M

Så var det godt, at mirakler sker 

Jeg har også kun symptomer fra mine bryster, men de er også bare SÅ "voldsomme", at det bare må betyde det er en graviditet  

Vi har ingen i forvejen, så jeg glæder mig helt enormt meget til at stå med de to populære streger 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2016

Mo9ca

Anonym skriver:

Så var det godt, at mirakler sker 

Jeg har også kun symptomer fra mine bryster, men de er også bare SÅ "voldsomme", at det bare må betyde det er en graviditet  

Vi har ingen i forvejen, så jeg glæder mig helt enormt meget til at stå med de to populære streger 

Det kan jeg godt forstå. Jeg har et ordsprog der hedder , at "alt guld kommer til den som venter". Den passer rigtig godt i mange situationer.

De to parallelle streger skal nok komme og så starter en helt ny bekymring, nemlig moderskabets

Anmeld Citér

6. september 2016

bbl

Jeg testede meget meget meget svag positiv 4+0 og så en svag positiv 4+2. Min kvalme begyndte 6+0 og sluttede 14+1, så det varede ret så længe synes jeg ! Puha det var ikke en sjov tid med opkast osv. Mine bryster var ømme i starten af graviditeten og også der hvor de voksede lidt. Kan ikke huske præcis hvornår det startede. Håber alt er godt med den lille spirre i mavsen

Anmeld Citér

6. september 2016

bbl

Jeg testede meget meget meget svag positiv 4+0 og så en svag positiv 4+2. Min kvalme begyndte 6+0 og sluttede 14+1, så det varede ret så længe synes jeg ! Puha det var ikke en sjov tid med opkast osv. Mine bryster var ømme i starten af graviditeten og også der hvor de voksede lidt. Kan ikke huske præcis hvornår det startede. Håber alt er godt med den lille spirre i mavsen

Anmeld Citér

6. september 2016

Anonym trådstarter

Mo9ca skriver:

Det kan jeg godt forstå. Jeg har et ordsprog der hedder , at "alt guld kommer til den som venter". Den passer rigtig godt i mange situationer.

De to parallelle streger skal nok komme og så starter en helt ny bekymring, nemlig moderskabets

Jeg er bare træt af at vente 

Ja, de skal nok komme og jeg glæder mig til at skulle bekymre mig om så mange andre ting 

Anmeld Citér

6. september 2016

Anonym trådstarter

Jeg ved ikke helt hvor langt jeg evt. er, så det er ret tidligt jeg har testet  Hehe.. 

Jeg er spændt på hvad den næste uges tid bringer  Jeg har ikke fået nogen tydeligere teste, så jeg er meget usikker! Men mine bryster er stadig MEGET ømme, og specielt min ene brystvorte er meget følsom og øm 

Anmeld Citér

8. september 2016

hautecouture

Jeg fik denne test 3+2 eller 3+3 er ikke helt 100% sikker 

Jeg tog udelukkende testen udfra en gang mild kvalme da jeg vågnede og ren og skær fornemmelse 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

8. september 2016

Olivia33

Liv_86 skriver:

Jeg synes godt jeg kan se noget, så tør godt sige tillykke 

Testede meget meget svagt positiv 3+1 

havde egenligt kun ømme bryster, virkelig stor lyst til mad og kaffe lede. Og så havde jeg rigtig mange ligamentsmerter. 

Jeg er 3+0 henne jeg har taget en test hvis I lige kan kigge på den. Jeg er selv lidt usikker om stregen er der eller ej. 

Anmeld Citér

8. september 2016

Olivia33

Olivia33 skriver:

Jeg er 3+0 henne jeg har taget en test hvis I lige kan kigge på den. Jeg er selv lidt usikker om stregen er der eller ej. 

Hov billedet kom ikke med på  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

8. september 2016

Liv_86

Olivia33 skriver:

Hov billedet kom ikke med på  

Den er da fin positiv tillykke 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.