Hvornår testede du positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.776 visninger
31 svar
2 synes godt om
5. september 2016

Anonym trådstarter

Og hvornår fik du symptomer (kvalme, ømme bryster, osv)?

Jeg har ENORMT ømme bryster og de er blevet større og mere fyldige - har jeg haft siden fredag ca. Jeg ved ikke præcis hvor langt i cyklus jeg er, men vil skyde på ca 3+2 eller kortere  Jeg har lavet denne test for en halv times tid siden - ikke meget at prale af  Men et eller andet siger mig, at denne gang er den der!  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2016

Liv_86

Anonym skriver:

Jeg har ENORMT ømme bryster og de er blevet større og mere fyldige - har jeg haft siden fredag ca. Jeg ved ikke præcis hvor langt i cyklus jeg er, men vil skyde på ca 3+2 eller kortere  Jeg har lavet denne test for en halv times tid siden - ikke meget at prale af  Men et eller andet siger mig, at denne gang er den der!  

Jeg synes godt jeg kan se noget, så tør godt sige tillykke 

Testede meget meget svagt positiv 3+1 

havde egenligt kun ømme bryster, virkelig stor lyst til mad og kaffe lede. Og så havde jeg rigtig mange ligamentsmerter. 

Anmeld Citér

5. september 2016

Anonym trådstarter

Liv_86 skriver:

Jeg synes godt jeg kan se noget, så tør godt sige tillykke 

Testede meget meget svagt positiv 3+1 

havde egenligt kun ømme bryster, virkelig stor lyst til mad og kaffe lede. Og så havde jeg rigtig mange ligamentsmerter. 

Ej, hvor fedt at andre end mig kan ane en streg  Jeg håber bare det udvikler sig 

Jeg har før haft lidt ømme bryster inden mens, men aldrig SÅ ømme som nu og de er aldrig vokset 

Anmeld Citér

5. september 2016

Mo9ca

Jeg har lidt svært ved at se en streg men hvis du er så kort henne som du tror kan der sagtens være en graviditet derinde som bare ikke har produceret nok hCG til at det kan måles.

Med min den første testede jeg positiv 4+0 og med nr. to anede jeg ikke hvor langt jeg var henne. Med denne var jeg 3+4 da jeg testede positiv.

Mvh. M

Anmeld Citér

5. september 2016

Anonym trådstarter

Mo9ca skriver:

Jeg har lidt svært ved at se en streg men hvis du er så kort henne som du tror kan der sagtens være en graviditet derinde som bare ikke har produceret nok hCG til at det kan måles.

Med min den første testede jeg positiv 4+0 og med nr. to anede jeg ikke hvor langt jeg var henne. Med denne var jeg 3+4 da jeg testede positiv.

Mvh. M

Den er også meget svag - er ikke i tvivl om det, når jeg kigger på den rigtigt  Men om det er en svag positiv streg eller en skyggestreg må tiden vise 

Jeg håber inderligt meget, at det er lykkedes denne gang 

Hvornår fik du symptomer, hvis du fik det? 

Anmeld Citér

5. september 2016

Debatpigen.

Anonym skriver:

testede svagt 3+1 .. Og mit første tegn var at alle blodåre i brysterne blev synlig.. Min anden symptome var smerter i lænden. Og så kom kvalmen 5+4

Anmeld Citér

5. september 2016

Anonym trådstarter

Debatpigen. skriver:

testede svagt 3+1 .. Og mit første tegn var at alle blodåre i brysterne blev synlig.. Min anden symptome var smerter i lænden. Og så kom kvalmen 5+4

Synes ikke mine blodåre er blevet tydeligere, men mine brystvorter er ret ømme 

Kvalmen kan jeg godt undvære 

Anmeld Citér

5. september 2016

Debatpigen.

Anonym skriver:

Synes ikke mine blodåre er blevet tydeligere, men mine brystvorter er ret ømme 

Kvalmen kan jeg godt undvære 

kunne jeg godt nok også, når man har kastet op i en måned er man ved at være godt drænet for energi.

Anmeld Citér

5. september 2016

Anonym trådstarter

Debatpigen. skriver:

kunne jeg godt nok også, når man har kastet op i en måned er man ved at være godt drænet for energi.

Det er vildt, hvad kroppen kan holde til 

Anmeld Citér

5. september 2016

Mo9ca

Anonym skriver:

Den er også meget svag - er ikke i tvivl om det, når jeg kigger på den rigtigt  Men om det er en svag positiv streg eller en skyggestreg må tiden vise 

Jeg håber inderligt meget, at det er lykkedes denne gang 

Hvornår fik du symptomer, hvis du fik det? 

Jeg forstår dig så godt. Mellem min yngste og denne graviditet havde vi en del udfordringer. Så vi havde næsten opgivet at få en familie på 5 inden dette lille mirakel valgte os.

Hmm, synes ikke jeg havde de store symptomer i nogle af mine graviditeter, heller ikke i denne her udover lidt spændte og ømme bryster. Og det startede i den uge hvor jeg testede positiv, og derfra og ca. 4 uger frem voksede de fra en c75 og til d80 og e75.

Mvh. M

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.