Hvordan var jeres 2+ graviditeter ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2016

Mullesmith

Tanja.mp skriver:

Mere end 2 ? Arg, det er måske lige at stramme den

Havde du også utrolig mange symptomer ?

Jeg sover ikke om natten. Vågner en milliard gange, pga. kvalme, halsbrand, ømme bryster osv.

Nej jeg havde bare sådan alm. Morgenkvalme 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2016

Tanja.mp

Mo9ca skriver:

Først og fremmest, tillykke med graviditeten Jeg testede også meget tidligt positiv med mit 2. barn. Der ventede jeg tvillinger frem til uge 9 uden at ane det. Men ved en kraftig blødning i uge 9 blev det konstateret at jeg havde aborteret den ene og at den anden så helt fin ud og normal i størrelsen. Men flere og kraftigere tegn på graviditet havde jeg ikke rigtig. Kun nogle kodylt ømme bryster som jeg ikke havde i så høj en grad med nr.1 eller i denne graviditet.

Så måske du er heldig, at der ligger to derinde.

Mvh. M

Årh. Det gøre mig ondt at høre. Jeg gik 4 dage over tid sidste menstraution og blødte rigtig meget og havde ondt, samt ømmebryster og kvalme. Og det virkede som en sa da jeg blødte. Men symptomerne fortsatte. Kan jeg måske være længere henne end forventet og så have haft tvillinger, men mistet den ene ? Kan det virkelig lade sig gøre. Jeg havde tanken, men tænkte det ikke kunne lade sig gøre.

Anmeld Citér

5. september 2016

Tanja.mp

Liv_86 skriver:

Ved denne her graviditet hvor der er to testede jeg meget meget svagt positiv 3+1. 

De to andre graviditeter har jeg ikke teste før jeg gik over tid så der ved jeg ikke om jeg kunne have testet tidligere. 

1 graviditet fik jeg en datter, nr 2 fik jeg en abort, så der ved jeg ikke noget om hvor mange fostre der kunne have været og nu venter jeg så to drenge. 

Synes ikke at der før uge 14 har været den store forskel i graviditerne. Har været lige dårlig. Der er dog tidligere, her i min tvillinge graviditet kommet andre graviditetgener. Men i starten var de meget ens. 

Hvis du er nysgerrig kan du tage en tidlig scanning. Sådan fandt jeg ud af at det var to

Har lige været ved lægen. Og da vi er usikre på om, hvor langt jeg er henne, så han sender henvisning til Scanning i dag til hurtigst muligt ��

Anmeld Citér

5. september 2016

Liv_86

Tanja.mp skriver:

Har lige været ved lægen. Og da vi er usikre på om, hvor langt jeg er henne, så han sender henvisning til Scanning i dag til hurtigst muligt ��

Så må du komme med en Update 

Anmeld Citér

5. september 2016

Mo9ca

Tanja.mp skriver:

Årh. Det gøre mig ondt at høre. Jeg gik 4 dage over tid sidste menstraution og blødte rigtig meget og havde ondt, samt ømmebryster og kvalme. Og det virkede som en sa da jeg blødte. Men symptomerne fortsatte. Kan jeg måske være længere henne end forventet og så have haft tvillinger, men mistet den ene ? Kan det virkelig lade sig gøre. Jeg havde tanken, men tænkte det ikke kunne lade sig gøre.

Der er 18 mdr. Mellem mine to drenge så egentlig var jeg lidt lettet over, at jeg ikke skulle være mor til tvillinger når vi i forvejen havde en som kun var 11/2 år ældre.

Det kan godt lade sig gøre, at du har været gravid med to og mistet den ene. Har du været til tidlig skanning for at se hvordan det går inde i livmoderen?

Mvh. M

Anmeld Citér

5. september 2016

Tanja.mp

Liv_86 skriver:

Så må du komme med en Update 

Det skal jeg nok

Anmeld Citér

5. september 2016

Tanja.mp

Mo9ca skriver:

Der er 18 mdr. Mellem mine to drenge så egentlig var jeg lidt lettet over, at jeg ikke skulle være mor til tvillinger når vi i forvejen havde en som kun var 11/2 år ældre.

Det kan godt lade sig gøre, at du har været gravid med to og mistet den ene. Har du været til tidlig skanning for at se hvordan det går inde i livmoderen?

Mvh. M

Nej, jeg har fået en tid til på fredag, men skal desværre arbejde, så skal have ændret tiden. Det er en akuttid jeg har fået, så håber de kan onsdag eller torsdag.

Anmeld Citér

5. september 2016

Mo9ca

Tanja.mp skriver:

Nej, jeg har fået en tid til på fredag, men skal desværre arbejde, så skal have ændret tiden. Det er en akuttid jeg har fået, så håber de kan onsdag eller torsdag.

Jeg håber at du kommer til så hurtigt som muligt så du kan få lidt ro på. Jeg ved selv hvor træls og langtrukken sådan en ventetid er. 

Mvh. M

Anmeld Citér

11. september 2016

Tanja.mp

Mo9ca skriver:

Jeg håber at du kommer til så hurtigt som muligt så du kan få lidt ro på. Jeg ved selv hvor træls og langtrukken sådan en ventetid er. 

Mvh. M

Tak. Har fået en tid imorgen. Så glæder mig til at se, hvad scanningen viser og finde ud af, hvor langt jeg er henne.

Anmeld Citér

12. september 2016

Tanja.mp

Opdatering.

Har i dag været til scanning. Jordmoderen synes også jeg var lidt stor. Men der er kun en. Jeg er 7+1 og fint hjertebanken. Jeg er så lettet og glad. Min lille baby har det godt ❤️����❤️

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.