Er jeg sart?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2016

Anonym

Vi gramser begge to herhjemme. Manden nok lidt mere, og også nok på irriterende tidspunkter. Men jeg ville da ikke undvære det. Tanken om at han ikke udtrykte sin begejstring for min krop på hans egen glade og fjollede måde gør mig faktisk lidt trist. Håber aldrig han holder op 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2016

Anonym

Om du er sart, synes jeg ikke man kan svare på, men du har dine grænser og det må respekteres. Alderen synes jeg heller ikke har nogen betydning, man behøver jo ikke at være for "gammel" til sådanne ting fordi man er fyldt 30+. 

Hjemme hos os er vi begge sådan og kan absolut ikke gå forbi hinanden uden at røre ved hinanden på en eller anden måde.(kendt hinanden i 9 år). Vi gør det selvfølgelig uden børn og andre ser det, men vi gramser på hinanden ALLE steder. 

Men vi er også meget intime og har begge er stort sexdrive.

Anmeld Citér

5. september 2016

Carina:-)

Synes ikke du er sart

Jeg gider heller ikke gramses i underlivet her og der .

Han må gerne klappe mig bagi Osv men nej tak til klør 5 lige i mhmm.

Anmeld Citér

5. september 2016

Abracadabra

For mig er der stor forskel på et kærligt klap på numsen og en hånd direkte skridtet uden forvarsel.

Sidstnævnte ville for mig være ubehageligt og et krav om konstant seksuel tilgengængelighed, som jeg ikke vil leve op til. Selvom man er gift og har børn, har man også en intimsfære, og som minimum må man da have sit underliv i fred, når man vasker op. 

Anmeld Citér

5. september 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Nej, jeg synes ikke, du er sart. Vi har forskellige grænser, og jeg synes, det er fint, at du har sagt fra.

Anmeld Citér

5. september 2016

modesty

Anonym skriver:

Sagen er den, at jeg nu i en alder af 33 har accepteret at der er bare nogle ting min mand gør, som går over mine grænser og jeg har derfor prøvet at tale med ham om det. Samtalen gik så ikke helt som jeg havde forventet så derfor tænker jeg, at jeg vil høre om jeg er sart.

Min mand elsker at røre ved mig. Det er mega dejligt at selvom vi nu har været sammen 16 år, at han stadig elsker min krop på trods af 4 børn. Min krop er jo af gode grunde ikke den samme længere.

Men jeg synes ikke det er rart at han rører mig forneden. Altså jeg kan stå og vaske op og pludselig kommer han bagfra og gramser mig dernede. Jeg synes slet ikke, at det er behageligt og faktisk synes jeg at det er et overgreb på mig. 

Da jeg sagde det til ham blev han ufattelig ked af det. Hvilket jeg slet ikke forstår. Er det ikke ok? Han mener, at jeg har afskåret ham noget vigtigt i vores forhold. Men han må både gramse brysterne, klappe mig i numsen osv. Hvad siger i?

Det er sådan set ligegyldigt om du er sart eller ej - det er din grænse og den skal han respektere. Ligesom du også skal respektere eventuelle grænser han måtte have. 

Jeg tænker om hans reaktion måske ikke også har noget at gøre med at det er ubehageligt for ham at få at vide at han har overskredet dine grænser i vel snart mange år, uden at du har sagt fra?

Jeg ville personligt blive ekstremt ked af det hvis min mand kom og sagde at noget jeg har gjort ved ham i årevis faktisk var grænseoverskridende for ham. Vi har jo et ansvar for selv at sige fra og kommunikere vores grænser.

Anmeld Citér

5. september 2016

GrønStjerne

Enig med Modesty.

Din grænse er din, og den skal respekteres. Min mand og jeg har også været sammen rigtig længe, og tror bestemt det ville være svært at høre at man måske havde gjort noget der var grænseoverskridende i flere år.. Jeg tænker at der nok ligger noget der I skal snakke om, for jeg kan godt forstå hvis han er ked af ikke at have fået det at vide...

Anmeld Citér

5. september 2016

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Det er sådan set ligegyldigt om du er sart eller ej - det er din grænse og den skal han respektere. Ligesom du også skal respektere eventuelle grænser han måtte have. 

Jeg tænker om hans reaktion måske ikke også har noget at gøre med at det er ubehageligt for ham at få at vide at han har overskredet dine grænser i vel snart mange år, uden at du har sagt fra?

Jeg ville personligt blive ekstremt ked af det hvis min mand kom og sagde at noget jeg har gjort ved ham i årevis faktisk var grænseoverskridende for ham. Vi har jo et ansvar for selv at sige fra og kommunikere vores grænser.

Jeg fik nok formuleret mig forkert. Det har ikke altid været sådan. For så havde jeg sagt fra for længe siden. Det er nok kommet indenfor et års tid tror jeg..

Anmeld Citér

5. september 2016

Anonym trådstarter

GrønStjerne skriver:

Enig med Modesty.

Din grænse er din, og den skal respekteres. Min mand og jeg har også været sammen rigtig længe, og tror bestemt det ville være svært at høre at man måske havde gjort noget der var grænseoverskridende i flere år.. Jeg tænker at der nok ligger noget der I skal snakke om, for jeg kan godt forstå hvis han er ked af ikke at have fået det at vide...

Se mit svar til Modesty

Anmeld Citér

5. september 2016

modesty

Anonym skriver:

Jeg fik nok formuleret mig forkert. Det har ikke altid været sådan. For så havde jeg sagt fra for længe siden. Det er nok kommet indenfor et års tid tror jeg..

OK. Men et år er stadig lang tid at gøre noget som man ikke ved at den anden ikke bryder sig om. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.