Er jeg sart?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.236 visninger
19 svar
21 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. september 2016

Anonym trådstarter

Sagen er den, at jeg nu i en alder af 33 har accepteret at der er bare nogle ting min mand gør, som går over mine grænser og jeg har derfor prøvet at tale med ham om det. Samtalen gik så ikke helt som jeg havde forventet så derfor tænker jeg, at jeg vil høre om jeg er sart.

Min mand elsker at røre ved mig. Det er mega dejligt at selvom vi nu har været sammen 16 år, at han stadig elsker min krop på trods af 4 børn. Min krop er jo af gode grunde ikke den samme længere.

Men jeg synes ikke det er rart at han rører mig forneden. Altså jeg kan stå og vaske op og pludselig kommer han bagfra og gramser mig dernede. Jeg synes slet ikke, at det er behageligt og faktisk synes jeg at det er et overgreb på mig. 

Da jeg sagde det til ham blev han ufattelig ked af det. Hvilket jeg slet ikke forstår. Er det ikke ok? Han mener, at jeg har afskåret ham noget vigtigt i vores forhold. Men han må både gramse brysterne, klappe mig i numsen osv. Hvad siger i?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2016

"Anarkisten"

Anonym skriver:

Sagen er den, at jeg nu i en alder af 33 har accepteret at der er bare nogle ting min mand gør, som går over mine grænser og jeg har derfor prøvet at tale med ham om det. Samtalen gik så ikke helt som jeg havde forventet så derfor tænker jeg, at jeg vil høre om jeg er sart.

Min mand elsker at røre ved mig. Det er mega dejligt at selvom vi nu har været sammen 16 år, at han stadig elsker min krop på trods af 4 børn. Min krop er jo af gode grunde ikke den samme længere.

Men jeg synes ikke det er rart at han rører mig forneden. Altså jeg kan stå og vaske op og pludselig kommer han bagfra og gramser mig dernede. Jeg synes slet ikke, at det er behageligt og faktisk synes jeg at det er et overgreb på mig. 

Da jeg sagde det til ham blev han ufattelig ked af det. Hvilket jeg slet ikke forstår. Er det ikke ok? Han mener, at jeg har afskåret ham noget vigtigt i vores forhold. Men han må både gramse brysterne, klappe mig i numsen osv. Hvad siger i?

Jeg syntes ikke du er sart....i så fald, er jeg det også 

Jeg bryder mig heller ikke om at blive "gramset" på helt umotiveret og da slet ikke dér. Én ting er bryster og baller, men syntes der skal være en grænse. Selvom man har været gift i 100 år, så skal man altså have lov til at have noget for sig selv 

Kan godt forstå han bliver lidt ked af det, men han bør respektere dig og dine ønsker. 

Anmeld Citér

4. september 2016

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn

Altså om du er sart, det er jo en smagssag. Jeg ville personligt også synes det var ret ubehageligt, hvis min mand gik direkte efter mit underliv uden nogen advarsel. Din mand er nødt til at respektere dine grænser. Ellers tror jeg, at det ender med, at det smitter af på andre aspekter af jeres sexliv. 

Jeg synes ikke, at du skal have dårlig samvittighed over at have sagt fra 

Anmeld Citér

4. september 2016

Anonym

Jeg synes ikke du er sart. Hvis det er din grænse, så er det helt ok!

Selv har jeg ikke noget problem med det- hverken ved min mand eller at han gør det på mig. Men det skal altså gå begge veje og jeg synes det er helt ok at du ikke bryder dig om det..

Anmeld Citér

4. september 2016

Momselomse

Profilbillede for Momselomse
Anonym skriver:

Selvfølgelig skal du lige trække i bremsen!! Selvom I har været sammen I mange år, er det stadig DIN krop og dermed dine grænser!! Fortæl hvorfor og fortæl derefter hvad du hellere ser han gør...

Anmeld Citér

4. september 2016

Anonym

Min kæreste har det med at komme bagfra og stikke hånden ind i min bh mens jeg ordner vasketøj eller vasker op, og det bryder jeg mig altså heller ikke om. Synes ikke du er sart, han skal respektere dine grænser. Vi har været sammen i snart 8 år og min kæreste er endelig begyndt at forstå det. 

Anmeld Citér

4. september 2016

Lilleguldklump

Jeg syntes du sart ja :-) men det udfra min grænse. Jeg elsker at blive berørt og berøre min fyr i tide og utide, her er det helt normalt lige og fortælle man elsker den andens krop ved lige at kærtegne det, også umotiveret :-) her kan det dog også tit ende ud i hanky panky ;-) 

jeg ved ikke om det fordi jeg har været i et forhold hvor det intime virkelig manglede at jeg nu sætter pris på en der elsker at røre ved mig!

Anmeld Citér

4. september 2016

Rauw

Jeg elsker at lægge hånden på min fyrs(når jeg altså har en) pik, helt umotiveret, tror godt jeg kan li lige at rage på ham og vise han er min. Ville blive ked af hvis han ikke brød sig om det. Men man skal respektere hinandens grænser! Så er den ikke længere. 

Anmeld Citér

5. september 2016

xStinepigen

Anonym skriver:

Tror bare det er en mande ting. Jeg synes det er drøn irritetende. Synes altid st mænd enten har en diller-dans, gramser på en på upassende tidspunkter og/eller humper en som en hund, imens man vasker op.

Anmeld Citér

5. september 2016

Mami

Tror bare det er en mande ting. Jeg synes det er drøn irritetende. Synes altid st mænd enten har en diller-dans, gramser på en på upassende tidspunkter og/eller humper en som en hund, imens man vasker op.

ej undskyld men en diller dans 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.