CC79 skriver:
Nej fornuften sir mig jo det samme men frygten får nemt fyldt hovedet med dumme tanker om hvad lavede jeg inden det skete. Tror heller ik man ka gøre fra eller til og hvis noget sker er man ik herre over det. Har været vant til at løbe 20 km om ugen men stoppede da jeg blev gravid og nøjes med raske gåture og cykling. Man ska jo helst bevæge sig også så du har helt ret.
Kan virkelig godt forstå du er nervøs. Det var jeg også selv og jeg beroligede mig også med andres historier da mange oplever ubetydelige blødninger under graviditeten
Nej man kan ikke gøre hverken fra eller til lige nu men tror nu ikke du skal være bange for det var cykelturen der gjorde det. Jeg havde ikke været fysisk aktiv optil og heller ikke lige haft sex så det kunne være kontaktblødning, tror man skal indfinde sig med man ikke er herrer over det der sker for tiden! Selvom det er pisse svært
Jeg har købt sådan en angelsound så jeg kan finde hjertelyd for at berolige mig selv hvis jeg bliver for bekymret, dog udgør det sig ikke for et lægebesøg hvis man tror noget er galt
Anmeld
Citér