Så skal vi kun sove én gang mere :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Maria82 skriver:

SÅ ER DET IDAG.... JUBIII

Nu skal dagen bare gå så det kan blive tid til hygge og sjov.... Glæder mig også helt vildt, især da det er 1. gang uden lillemanden hænger på mig

Zafir er da lidt ked af du skal Tilbage mod holbæk fra Roskilde for at hente mig for så at kører tilbage !!!!  Men TUSIND TAK fordi du gider

GLÆDER MIG...

Vi ses..

Hihi...  det blir fra Solrød. Men det er jo bare mig, der ikke har tænkt på at jeg jo ikke kunne nå hjem først. Men jeg skal jo den vej tilbage igen, så er der sku ingen grund til at køre i mange biler. Tilgengæld har jeg alle mine gamle eventyr bånd fra jeg var barn, som jeg har fået spillet over på cd af en af mine brugere i bilen  Så glimrende dag at få kilometer i hjulene

Jeg skriver bare, når jeg kører fra solrød

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2009

kiroo

i må have en rigtig god tur, ked af jeg ikke kunne komme med, men faktisk glad for jeg ikke meldte mig, da jeg bliver sat i gang i morgen tidlig, så skal møg tidligt i seng i dag... det må blive næste gang..

Anmeld

1. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
kiroo skriver:

i må have en rigtig god tur, ked af jeg ikke kunne komme med, men faktisk glad for jeg ikke meldte mig, da jeg bliver sat i gang i morgen tidlig, så skal møg tidligt i seng i dag... det må blive næste gang..

Nøøøøøøøj, hvor spændende

Vi er også kede af at du ikke kommer med, men det er da den bedste grund overhovedet

Held og lykke!

Anmeld

1. oktober 2009

82Miraklet

Zafir skriver:

Hihi...  det blir fra Solrød. Men det er jo bare mig, der ikke har tænkt på at jeg jo ikke kunne nå hjem først. Men jeg skal jo den vej tilbage igen, så er der sku ingen grund til at køre i mange biler. Tilgengæld har jeg alle mine gamle eventyr bånd fra jeg var barn, som jeg har fået spillet over på cd af en af mine brugere i bilen  Så glimrende dag at få kilometer i hjulene

Jeg skriver bare, når jeg kører fra solrød

Okay super.... Så ses vi....

Glæder mig også....

Knus

Anmeld

1. oktober 2009

82Miraklet

kiroo skriver:

Super med at du bliver sat i gang, Held og lykke med det hele... Glæder mig til billeder.... ;o)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.