Så skal vi kun sove én gang mere :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.061 visninger
14 svar
0 synes godt om
30. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Og Ihhh hvor jeg glæder mig!!

Jeg glæder mig SÅ meget. Både det at det er et kursus vi skal på. Men at vi skal det sammen. Det er SÅ fedt. Det udvikler bare vores muligheder for at snakke om kage-dekoration bagefter. At vi har lært noget sammen og kan videreudvikle det...

Samtidig glæder jeg mig til en ØSTROGEN aften ude... Syns lige jeg er lidt meget service-mor i øjeblikket, så jeg glæder mig til at få et østrogen boost og selvforkælelse

OG så blir det bare så fedt at se 10 af jer IRL Lad det ikke blive sidste gang...

Så sommerfugle i mavsen herfra...

Og sov godt snart!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2009

mariamiss6

Ja jeg glæder mig også helt vildt.... Jeg havde slet ikke opfattet at det var  imorgen.... Jeg tænker stadig 'på Torsdag' der e rjo god tid endnu.... Men nej, det er sgu heldigvis allerede imorgen..... Hurraaaaaaa...

Jeg glæder mig bare til at sætte ansigt og stemme på de forskellige, og så glæder jeg mig til at se dig, skønne zafir....

OG så glæder jeg mig selvfølgelig til at få hjæl til at være krativ, og så oven i købet i godt selskab.....

Anmeld

30. september 2009

Bondepigen

....og jeg glæder mig til at få gode tips og tricks af jer, der har været afsted. Kan I have det rigtig hyggeligt i morgen allesammen...!!!

Anmeld

30. september 2009

Moderator

....og jeg glæder mig til at få gode tips og tricks af jer, der har været afsted. Kan I have det rigtig hyggeligt i morgen allesammen...!!!

Jeg skriver i min telefon med det samme, at jeg skal huske mit cam i morgen. Kører direkte fra arbejde og henter Maria82, nemlig. Så kan jeg lave galleri fra aftenen nemlig!!

Har booket naboens SEJE datter til at hente Idun torsdag og fredag Idun luuuuuuves it!!! hehe Og Majse får en 50'er...

Man må jo gøre noget, når den anden bil ikke kører... mmm

Anmeld

30. september 2009

Bondepigen

Zafir skriver:

Jeg skriver i min telefon med det samme, at jeg skal huske mit cam i morgen. Kører direkte fra arbejde og henter Maria82, nemlig. Så kan jeg lave galleri fra aftenen nemlig!!

Har booket naboens SEJE datter til at hente Idun torsdag og fredag Idun luuuuuuves it!!! hehe Og Majse får en 50'er...

Man må jo gøre noget, når den anden bil ikke kører... mmm

Wuhuu, det glæder jeg mig rigtig meget til...

Anmeld

30. september 2009

Ansemusen

ØV det ville jeg da rigtig gerne have været med til. Er det noget som kommer igen som man kan tilmelde sig?

Rigtig god tur

Anmeld

30. september 2009

Moderator

Ansemusen skriver:

ØV det ville jeg da rigtig gerne have været med til. Er det noget som kommer igen som man kan tilmelde sig?

Rigtig god tur

Vi har stadig 1 plads tilbage hvis du kan!!!

Men altså - jeg håber da ikke det bliver en engangsfornøjelse

Vi skulle jo gerne blive bedre og bedre

Anmeld

30. september 2009

ekzunz

Jaaaa - jeg glæder mig også

Jeg har også sat kameraet frem, og så skal jeg bare lige huske at få flyttet gps'en over i den rigtige bil - så er jeg vist klar

Nå ja - jeg mangler lige at høre fra Chatarina....jeg skal jo lige vide hvor jeg skal hente hende henne

Anmeld

30. september 2009

Moderator

Znuzke skriver:

Jaaaa - jeg glæder mig også

Jeg har også sat kameraet frem, og så skal jeg bare lige huske at få flyttet gps'en over i den rigtige bil - så er jeg vist klar

Nå ja - jeg mangler lige at høre fra Chatarina....jeg skal jo lige vide hvor jeg skal hente hende henne

Det er HAVHEKSEN!!!!! Der har taget den !!! :O

Anmeld

1. oktober 2009

82Miraklet

SÅ ER DET IDAG.... JUBIII

Nu skal dagen bare gå så det kan blive tid til hygge og sjov.... Glæder mig også helt vildt, især da det er 1. gang uden lillemanden hænger på mig

Zafir er da lidt ked af du skal Tilbage mod holbæk fra Roskilde for at hente mig for så at kører tilbage !!!!  Men TUSIND TAK fordi du gider

GLÆDER MIG...

Vi ses..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.