Hej
Jeg har en datter på tre år som lige er startet i børnehave for tre uger siden. I dag da jeg kom og hentede hende kl. 14 fik jeg at vide at hun sov. Hun har ikke sovet til middagslur siden hun var to år. En pædagog fortalte mig mig at min datters tå var blevet klemt i elevatordøren. Der var kommet et sår så de puttede et plaster på. De fortalte at hun havde grædt i rigtig lang tid og havde sagt at det gjorde ondt i tåen. Hun endte med at falde i søvn af udmattelse går jeg ud fra da hun havde grædt i over en time. Da jeg gik ind til hende var hun brandvarm og jeg har aldrig set hende have det så skidt.
Da vi kom hjem tog jeg plasteret af og hele tåen var helt blålilla og grå. Og såret var meget dybt. Vi tog til lægen som sendte os ind på hospitalet for at få taget et røntgenbillede af tåen. Den var brækket. Der var gået infektion i såret.
Vi har fået smertestillende og pencilin med hjem og hun har det bedre nu
Nu til mit spørgsmål: Synes I ikke at vi skulle overveje at flytte hende? Ligegyldig hvad har jeg tænkt mig at påtale episoden kraftigt i børnehaven. Jeg synes ikke at det er særlig trygt at sende min datter i en børnehave hvor der kan ske sådan noget. Omvendt ved jeg ikke hvor smart det er at flytte hende til en anden børnehave da hun jo lige er begyndt i denne.
Hvad ville I gøre? på forhånd tak og god weekend
Anmeld
Citér