Skifte institution?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.447 visninger
16 svar
10 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. september 2016

Anonym trådstarter

Hej

Jeg har en datter på tre år som lige er startet i børnehave for tre uger siden. I dag da jeg kom og hentede hende kl. 14 fik jeg at vide at hun sov. Hun har ikke sovet til middagslur siden hun var to år. En pædagog fortalte mig mig at min datters tå var blevet klemt i elevatordøren. Der var kommet et sår så de puttede et plaster på. De fortalte at hun havde grædt i rigtig lang tid og havde sagt at det gjorde ondt i tåen. Hun endte med at falde i søvn af udmattelse går jeg ud fra da hun havde grædt i over en time. Da jeg gik ind til hende var hun brandvarm og jeg har aldrig set hende have det så skidt.

Da vi kom hjem tog jeg plasteret af og hele tåen var helt blålilla og grå. Og såret var meget dybt. Vi tog til lægen som sendte os ind på hospitalet for at få taget et røntgenbillede af tåen. Den var brækket. Der var gået infektion i såret.

Vi har fået smertestillende og pencilin med hjem og hun har det bedre nu

Nu til mit spørgsmål: Synes I ikke at vi skulle overveje at flytte hende? Ligegyldig hvad har jeg tænkt mig at påtale episoden kraftigt i børnehaven. Jeg synes ikke at det er særlig trygt at sende min datter i en børnehave hvor der kan ske sådan noget. Omvendt ved jeg ikke hvor smart det er at flytte hende til en anden børnehave da hun jo lige er begyndt i denne. 

Hvad ville I gøre? på forhånd tak og god weekend

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2016

Mortilah

Jeg havde mistet tilliden til dem. Mit barn var ikke kommet retur dertil. 

Stakkels lille pus! 

Anmeld Citér

2. september 2016

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Hej

Jeg har en datter på tre år som lige er startet i børnehave for tre uger siden. I dag da jeg kom og hentede hende kl. 14 fik jeg at vide at hun sov. Hun har ikke sovet til middagslur siden hun var to år. En pædagog fortalte mig mig at min datters tå var blevet klemt i elevatordøren. Der var kommet et sår så de puttede et plaster på. De fortalte at hun havde grædt i rigtig lang tid og havde sagt at det gjorde ondt i tåen. Hun endte med at falde i søvn af udmattelse går jeg ud fra da hun havde grædt i over en time. Da jeg gik ind til hende var hun brandvarm og jeg har aldrig set hende have det så skidt.

Da vi kom hjem tog jeg plasteret af og hele tåen var helt blålilla og grå. Og såret var meget dybt. Vi tog til lægen som sendte os ind på hospitalet for at få taget et røntgenbillede af tåen. Den var brækket. Der var gået infektion i såret.

Nu til mit spørgsmål: Synes I ikke at vi skulle overveje at flytte hende? Ligegyldig hvad har jeg tænkt mig at påtale episoden kraftigt i børnehaven. Jeg synes ikke at det er særlig trygt at sende min datter i en børnehave hvor der kan ske sådan noget. Omvendt ved jeg ikke hvor smart det er at flytte hende til en anden børnehave da hun jo lige er begyndt i denne. 

Jeg synes en times gråd er meget lang tid - undrer mig de ikke har ringet til dig. 

Jeg synes du skal tale med dem om det. 

Om du skal flytte hende - det kommer an på om du udover den episode er glad for institutionen? Har du tillid til dem? Og trives din datter i børnehaven? 

Jeg ville ikke skifte ud fra den episode - men ville tage en snak med dem. 

Anmeld Citér

2. september 2016

esioul

Anonym skriver:

Hej

Vi kan hurtigt blive enige om at de burde ringe efter dig/jer så tåen kunne blive tjekket. 

Jeg ville påtale det, men ikke flytte barnet. Forhåbentligt er det et engangstilfælde. 

Anmeld Citér

2. september 2016

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Jeg synes en times gråd er meget lang tid - undrer mig de ikke har ringet til dig. 

Jeg synes du skal tale med dem om det. 

Om du skal flytte hende - det kommer an på om du udover den episode er glad for institutionen? Har du tillid til dem? Og trives din datter i børnehaven? 

Jeg ville ikke skifte ud fra den episode - men ville tage en snak med dem. 

Det undrer nemlig også mig at de ikke ringede til mig..

Nu har hun kun gået der i tre uger så jeg synes det er svært at sige hvor godt stedet er. Hun har ikke nogle faste venner/veninder, hun leger mere i grupper eller alene. 

Min tillid til børnehaven er brudt ret meget efter det her, så jeg er meget i tvivl om hvad vi skal gøre 

mange tak for svar!

Anmeld Citér

2. september 2016

Anonym trådstarter

Mortilah skriver:

Jeg havde mistet tilliden til dem. Mit barn var ikke kommet retur dertil. 

Stakkels lille pus! 

Jeg tror egentlig at det nok ender med at hun bliver flyttet. Omvendt synes jeg også at det er synd at flytte hende når hun er igang med at knytte sig til den her børnhave, for så at hun skulle starte forfra et nyt sted..

Mange tak for svar!

Anmeld Citér

2. september 2016

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Vi kan hurtigt blive enige om at de burde ringe efter dig/jer så tåen kunne blive tjekket. 

Jeg ville påtale det, men ikke flytte barnet. Forhåbentligt er det et engangstilfælde. 

Jeg er meget i tvivl om hvad vi skal gøre det er meget der taler både for og imod...

Tak for svar!

Anmeld Citér

2. september 2016

anna111

Profilbillede for anna111

Jeg må ærlig indrømme jeg have flyttet mit barn ville ikke stole nok på dem til at aflevere min datter der igen at vide min datter havde grædt og haft voldsomt ondt over en time og til sidst faldet om af udmattelse !!  Uden at jeg fik muligheden for selv at vudere om hun skulle hjem 

Hun har kun" været der 3 uger og er sikker på hun nok skal falde til et nyt sted hvor jeg osse ville være tryk ved at aflevere hende jeg ville tage hende ud med det samme og ringe til pladsanvisningen på mandag og få en plads i en ny børnehave men det er jo selvfølgelig bare hvad jeg selv ville have gjort 

Anmeld Citér

2. september 2016

Snoopy77

Jeg havde flyttet hende. Tror tilliden Ville være væk. God bedring med hende. 

Anmeld Citér

2. september 2016

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Hej

Jeg ville kraftigt overveje at skifte. 

Hos os ringer de altid hvis de er i tvivl, hellere en gang for meget end en gang for lidt. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.