Metoder til at finde ud af kønnet? (Uge 9)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2016

Mo9ca

Nu venter jeg mig tilsyneladende en pige (på baggrund af MD skanningen) efter at have været gravid med to drenge og denne gang er der 15 som har, på baggrund af mavens form, gættet på en pige. 

Faktisk har 22 gættet på en pige men 15 af dem har gættet det på baggrund af mavens form, inkl. min egen mor som synes at maven denne gang er mere spids og sidder dybere end med mine drenge. 

Om det kan bruges til noget tror jeg ikke, men det er da tankevækkende at der er så mange som  har gættet rigtigt på baggrund af mavens form.

Mvh. Monica

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2016

Zelinasmor

Der er ikke nogen videnskabelige ting der kan afsløre kønnet. Ærligtalt, natron? Bagepulver? Løbe rundt om en busk? Svinge en halskæde som en medaljon i en tegnefilm? Hold nu op  Der er måske noget om Nub teori og skull teori for de virkelig trænede og der er først efter uge 12 dette kan ses. Og så er der alligevel kun 2 uger til at kønnet kan ses på en scanning (uge 14). Tålmodighed er en dyd.

Anmeld Citér

12. september 2016

Muhmi

Anonym skriver:

Man kan også stå på hovedet op ad et egetræ ved midnat og synge en sang. Hvis du bliver svimmel inden omkvædet, er det en dreng, efter omkvæd eller under er det en pige.

Sjov tråd.....

SÅ skal der dælme synges på hovedet i aften!  

Anmeld Citér

12. september 2016

Muhmi

Mo9ca skriver:

Tis ned i en kop og kom natron i. Hvis det bruser over er det en dreng, og modsat med en pige. Det er bare REN ammestue snak. Men hvis det kan hjælpe dig til at fordrive tiden indtil en evt. kønsskanning så værsgo

Jeg prøvede den tilbage da jeg ventede vores drenge og der skete ikke en fløjtende fis. 

Virker det også med bagepulver?  

Anmeld Citér

12. september 2016

Mo9ca

Muhmi skriver:

Virker det også med bagepulver?  

Aner det ikke. Men som sagt ER det bare ammestuesnak. Kønsskanning tror jeg mere på og måske også mavens form

Mvh. M

Anmeld Citér

12. september 2016

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Hej

En lidt sjov tråd her.

Jeg har hørt at man kan bruge natron til at finde ud af om man venter en dreng eller en pige?

Hvordan fungeret det? 

Andre metoder?

Jeg skulle godt nok til kønsscanning få dage efter, men jeg prøvede den med natron. 

Du tisser i en kop og putter natron i. 

Kan ikke huske hvilket køn der var hvad men hvis det skummede var det det ene og hvis ikke så det andet. Det holdt stik ved mig, men tænker det kan sagtens bare være et tilfælde, ved ikke helt om jeg tror på at man kan tjekke det sådan. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.