Metoder til at finde ud af kønnet? (Uge 9)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.333 visninger
15 svar
22 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. september 2016

Anonym trådstarter

Hej

En lidt sjov tråd her.

Jeg har hørt at man kan bruge natron til at finde ud af om man venter en dreng eller en pige?

Hvordan fungeret det? 

Andre metoder?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2016

Hectar

Der er også metoden, der går ud på at vente minimum seks uger til man er langt nok henne til at få foretaget en tidlig kønsscanning. 

Anmeld Citér

2. september 2016

Anonym

Anonym skriver:

Hej

En lidt sjov tråd her.

Jeg har hørt at man kan bruge natron til at finde ud af om man venter en dreng eller en pige?

Hvordan fungeret det? 

Andre metoder?

Man kan også stå på hovedet op ad et egetræ ved midnat og synge en sang. Hvis du bliver svimmel inden omkvædet, er det en dreng, efter omkvæd eller under er det en pige.

Sjov tråd.....

Anmeld Citér

2. september 2016

KissMeKissMeKissMe

Hvis man craver røde bøffer er det en dreng - ellers en pige. 

Passer her, men jeg har heller aldrig lyst til røde bøffer - gravid eller ej

Anmeld Citér

2. september 2016

Mo9ca

Anonym skriver:

Hej

En lidt sjov tråd her.

Hvordan fungeret det? 

Andre metoder?

Tis ned i en kop og kom natron i. Hvis det bruser over er det en dreng, og modsat med en pige. Det er bare REN ammestue snak. Men hvis det kan hjælpe dig til at fordrive tiden indtil en evt. kønsskanning så værsgo

Jeg prøvede den tilbage da jeg ventede vores drenge og der skete ikke en fløjtende fis. 

Anmeld Citér

2. september 2016

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Mo9ca skriver:

Tis ned i en kop og kom natron i. Hvis det bruser over er det en dreng, og modsat med en pige. Det er bare REN ammestue snak. Men hvis det kan hjælpe dig til at fordrive tiden indtil en evt. kønsskanning så værsgo

Jeg prøvede den tilbage da jeg ventede vores drenge og der skete ikke en fløjtende fis. 

Denne skulle først vide efter uge 10

Anmeld Citér

2. september 2016

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

Det er den med Martin som en anden har beskrevet. Virkede her med 3 barn. ( kendte den ikke ved de 2 andre så har derfor ikke erfaring det fra)

Så det den med ringen over håndleddet i et kæde. Svinger den til side er det dreng rundt en pige ( passede her ved alle 3 børn) kan også gøres over navlen.

Anmeld Citér

12. september 2016

Krissy1986

Mo9ca skriver:

Nu har jeg lige prøvet den med at tisse i kop og tilføje natron (delikat).. Der skete heller intet �� Jeg er 8+1 og førstegangsgravid.. Så det bliver spændende at se, om det er en pige. De fleste andre tests/huskeregler tyder ellers på en dreng. Så mit bud er, at det bliver en dreng eller en pige ��

Anmeld Citér

12. september 2016

Anonym trådstarter

Krissy1986 skriver:

Nu har jeg lige prøvet den med at tisse i kop og tilføje natron (delikat).. Der skete heller intet �� Jeg er 8+1 og førstegangsgravid.. Så det bliver spændende at se, om det er en pige. De fleste andre tests/huskeregler tyder ellers på en dreng. Så mit bud er, at det bliver en dreng eller en pige ��

Jeg har også prøvet med natron og den viste dreng. Brusede meget. 

Kinesisk kalender siger pige. 

Bliver spændende at se 

Anmeld Citér

12. september 2016

AnoMom

Anonym skriver:

Man kan også stå på hovedet op ad et egetræ ved midnat og synge en sang. Hvis du bliver svimmel inden omkvædet, er det en dreng, efter omkvæd eller under er det en pige.

Sjov tråd.....

Tak for et fantastisk grin. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.