Reklamation / fejl eller ej ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2016

Anonym trådstarter

Liland skriver:

En trøja ville jeg klage over ja, (hvis fejlen er stor) vi er af forskellig holdning , jeg ser det bare ikke som en fejl og det er absolut ikke noget der ville genere mit øje i det daglige

Ja det er vi nok . For en trøje koster måske kun det halve af stolens pris. Det er bare ret så tydelig når der står 3 ved siden af hinanden, hvilket jeg bliver irreteret over at se :-( 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2016

Sprit25

Jeg ville klage

Anmeld Citér

1. september 2016

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

Jeg ville klage

Tror også vi tar den med i butikken, for kan mærke det virkelig irretere mit øje :-( ses bare tydeligt når de står 3 ved siden af hinanden og de andre er fine .

Anmeld Citér

1. september 2016

AnoMom

Anonym skriver:

Må prøve at tage den med i butikken. Deres kundeservice siger det ikke er en fejl

Anmeld Citér

1. september 2016

Hck

Profilbillede for Hck

Efter lang tids studering af billederne tror jeg endelig at jeg har opdaget hvad du mener. Klage og forlange en ny stol havde jeg ikke gjort, og jeg er ikke sikker på at du har noget af komme efter i den sammenhæng, du skal ihvertfald tjekke samtlige stole hos forhandleren først ( for at se om andre stole er flettet på samme måde som du klager over). Tjek også om der står købt som beset på din bon eller på forretningens hjemmeside

Anmeld Citér

1. september 2016

Anonym trådstarter

Hck skriver:

Efter lang tids studering af billederne tror jeg endelig at jeg har opdaget hvad du mener. Klage og forlange en ny stol havde jeg ikke gjort, og jeg er ikke sikker på at du har noget af komme efter i den sammenhæng, du skal ihvertfald tjekke samtlige stole hos forhandleren først ( for at se om andre stole er flettet på samme måde som du klager over). Tjek også om der står købt som beset på din bon eller på forretningens hjemmeside

Nu har jeg 5 stole magentil som ikke ser sådan ud & det gjorde de heller ikke i butikken. Når der står 6 stole sammen er det en tydelig fejl på denne :-(

Anmeld Citér

1. september 2016

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Okay måske det bare er os �� På stolen på billede 2 er der 2 huller i flettet i hvert hjørne, som ikke er på de andre stole. Ses så tydelig når de 3 stole står sammen

Jeg kan ikke se nogle huller - er det i stolen, der vender ryggen til, på billede 2? For mig ser den faktisk ud til at være en anelse strammere flettet på hjørnerne end den på billede 1, men måske ser jeg efter det forkerte. 

Det er ikke - altså dét, jeg ikke kan se - noget, jeg ville klage over, men som sagt er jeg nok ikke helt med på, hvad fejlen er. 

Anmeld Citér

1. september 2016

Hck

Profilbillede for Hck

Ryk den fejl slagne stol op mod væggen, eller ta den med i butikken og brok dig over at fletningen ikke er ens 

Anmeld Citér

1. september 2016

Mortilah

Jeg fik øje på det med det samme. Jeg havde klaget

Anmeld Citér

1. september 2016

Camellia

Jeg havde også klaget over det 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.