Reklamation / fejl eller ej ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.029 visninger
26 svar
10 synes godt om
1. september 2016

Anonym trådstarter

Kæresten og jeg har en snak angående nogle stole vi lige har købt . Vi har købt et havebord med 6 stole. Den ene stol ser anderledes ud end de 5 andre. Fejl eller ej ?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2016

Hck

Profilbillede for Hck

Hvad er forskellen ?

Anmeld Citér

1. september 2016

Anonym trådstarter

Hvad er forskellen ?

Okay måske det bare er os �� På stolen på billede 2 er der 2 huller i flettet i hvert hjørne, som ikke er på de andre stole. Ses så tydelig når de 3 stole står sammen

Anmeld Citér

1. september 2016

AnoMom

Anonym skriver:

Okay måske det bare er os �� På stolen på billede 2 er der 2 huller i flettet i hvert hjørne, som ikke er på de andre stole. Ses så tydelig når de 3 stole står sammen

Kan godt se de 2 "huller". Ligner bare det er flettet der har rykket sig. Kan i ikke skubbe det ned på plads? Ellers ville jeg nok tage kontakt hvor i har købt og få en ny. For det ville da også irriterer mit øje 

Anmeld Citér

1. september 2016

Anonym trådstarter

Kan godt se de 2 "huller". Ligner bare det er flettet der har rykket sig. Kan i ikke skubbe det ned på plads? Ellers ville jeg nok tage kontakt hvor i har købt og få en ny. For det ville da også irriterer mit øje 

Okay så er det ikke bare mig. Nej det kan nemlig ikke rykkes på plads. Mine øjne kan ikke arbejde med det når de 3 stole står på række  der sidder en fast rør bagved hvor den ligesom er trykket fast mod

Anmeld Citér

1. september 2016

AnoMom

Anonym skriver:

Okay så er det ikke bare mig. Nej det kan nemlig ikke rykkes på plads. Mine øjne kan ikke arbejde med det når de 3 stole står på række

Så ville jeg helt sikkert returnerer den og bytte til anden

Anmeld Citér

1. september 2016

Anonym trådstarter

AnoMom skriver:

Så ville jeg helt sikkert returnerer den og bytte til anden

Må prøve at tage den med i butikken. Deres kundeservice siger det ikke er en fejl

Anmeld Citér

1. september 2016

Liland

Profilbillede for Liland
Anonym skriver:

Må prøve at tage den med i butikken. Deres kundeservice siger det ikke er en fejl

Kan nu godt forstå at butikken ikke synes det er en fejl

Det er en øje-bæ ja, men så er det heller ikke værre, personligt ville jeg ikke sætte gang i en masse  for "så lidt"

men selvfølgelig kommer det an på prisen, har man betalt en mindre formue for det, så burde kvaliteten være derefter.

Anmeld Citér

1. september 2016

Anonym trådstarter

Liland skriver:

Kan nu godt forstå at butikken ikke synes det er en fejl

Det er en øje-bæ ja, men så er det heller ikke værre, personligt ville jeg ikke sætte gang i en masse  for "så lidt"

men selvfølgelig kommer det an på prisen, har man betalt en mindre formue for det, så burde kvaliteten være derefter.

Så hvornår er prisen en okay størrelse til det skal være i orden ? Tænker da prisen er underordnet ? Ja stolen er jo ikke i stykker men det er ho stadigvæk en fejl som ingen af de 5 andre har . Ville da også gå ned med en trøje hvis der var fejl på den . 

Anmeld Citér

1. september 2016

Liland

Profilbillede for Liland
Anonym skriver:

Så hvornår er prisen en okay størrelse til det skal være i orden ? Tænker da prisen er underordnet ? Ja stolen er jo ikke i stykker men det er ho stadigvæk en fejl som ingen af de 5 andre har . Ville da også gå ned med en trøje hvis der var fejl på den . 

En trøja ville jeg klage over ja, (hvis fejlen er stor) vi er af forskellig holdning , jeg ser det bare ikke som en fejl og det er absolut ikke noget der ville genere mit øje i det daglige

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.