Ægløsningstest lidt hjælp tak ? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.920 visninger
19 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. september 2016

dd2016

Ja havde egentlig lovet mig selv ikke at teste for ægløsning, fordi vi alligevel ville hygge hver dag men kunne ikke lade være med at købe en pakke da jeg var i normal for nogle dage siden  Nu er jeg så i tvivl om, jeg skal teste igen i aften eller vente til i morgen samme tid for at få en positiv test, for den er vel ikke helt positiv endnu eller hvad siger i ?  eller tror i først den bliver positiv lørdag eller søndag? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2016

Anonym

dd2016 skriver:

Ja havde egentlig lovet mig selv ikke at teste for ægløsning, fordi vi alligevel ville hygge hver dag men kunne ikke lade være med at købe en pakke da jeg var i normal for nogle dage siden  Nu er jeg så i tvivl om, jeg skal teste igen i aften eller vente til i morgen samme tid for at få en positiv test, for den er vel ikke helt positiv endnu eller hvad siger i ?  eller tror i først den bliver positiv lørdag eller søndag? 

Den er negativ.

Du må bare fortsætte med at teste, prøv formiddag og igen ved 19-tiden hver dag.

Anmeld Citér

1. september 2016

Ras.mussen

dd2016 skriver:

Jeg ville teste igen imorgen, sammen tid som du har testet Idag  

Når du har den første positive ægløsnings test, går der mellem 24 -36 timer før du ren faktisk har ægløsning. Det derfor mange stadig teste lige så positiv 2-3 dage efter den første positive test. 

Anmeld Citér

1. september 2016

dd2016

Tak for svaret  så prøver jeg i morgen  

Anmeld Citér

1. september 2016

Ras.mussen

Tak for svaret  så prøver jeg i morgen  

Velbekomme  lyder som en godt ide.

For dig 

Anmeld Citér

2. september 2016

dd2016

Øv den blev ikke positiv, men mere svag  så har jeg sikker kunne teste positiv onsdag aften, eller hvad tror i ?? Alle de andre dage har været så svage at man næsten ikke kunne se dem, men har ikke lige tage billeder af dem.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

2. september 2016

dd2016

Mine mens smerter/stikken i underlivet er også aftaget, har haft dem i 6 dag. I går aftens gik det så virkelig vildt for sig , i 2-3 timer havde jeg både med kvalme, kramper i underlivet/maven, sved tur og tynd mave  ja undskyld. Men i dag har jeg det fint og kun lidt stikken i underlivet Så gad vide om det er en ny måde min krop reagere på når jeg får ægløsning efter min MA. 

Anmeld Citér

2. september 2016

Ras.mussen

dd2016 skriver:

Øv den blev ikke positiv, men mere svag  så har jeg sikker kunne teste positiv onsdag aften, eller hvad tror i ?? Alle de andre dage har været så svage at man næsten ikke kunne se dem, men har ikke lige tage billeder af dem.

Øv 

den første du tog synes jeg altså ikke var "positiv nok"

men hop på manden alligevel Idag, for en sikkerhed skyld 

hvor lange plejer dine cyklusser at være?

og hvad cyklus dag er du på nu, hvis du tæller fra første dag i din sidste mens?

jeg tror ikke du har haft ægløsning endnu. Så ville du kunne teste positiv i mindst to dage. Du må bare blive ved med at teste

Anmeld Citér

2. september 2016

dd2016

Ras.mussen skriver:

Øv 

den første du tog synes jeg altså ikke var "positiv nok"

men hop på manden alligevel Idag, for en sikkerhed skyld 

hvor lange plejer dine cyklusser at være?

og hvad cyklus dag er du på nu, hvis du tæller fra første dag i din sidste mens?

jeg tror ikke du har haft ægløsning endnu. Så ville du kunne teste positiv i mindst to dage. Du må bare blive ved med at teste

Jamen hvorfor går de så fra at være næsten usynlige svage til en der er meget tydelig og så svage igen.  ved ikke hvor lang min cyklus er end nu da det er det første rigtige mens efter en MA. Men fik min første mens 30 dage efter aborten. 

Er i på dag 15 i dag. 

Før graviditeten var min cyklus på 28-30 dage.

Anmeld Citér

2. september 2016

Ras.mussen

dd2016 skriver:

Jamen hvorfor går de så fra at være næsten usynlige svage til en der er meget tydelig og så svage igen.  ved ikke hvor lang min cyklus er end nu da det er det første rigtige mens efter en MA. Men fik min første mens 30 dage efter aborten. 

Er i på dag 15 i dag. 

Før graviditeten var min cyklus på 28-30 dage.

Hmm  har du testet tirsdag og onsdag? Hvis ja, var de utydelige eller tydelig? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.