Bevægelse i maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2016

Mortilsnart4

Mo9ca skriver:

Til jer der har mere end et barn. Kunne I mærke forskel på måden jeres babyer bevægede sig i maven? 

Jeg venter selv nr. 3 og har i forvejen to drenge. Denne gang bevæger dette barn sig meget anderledes end de to andre. Det er ikke særlig meget jeg mærker hende og når jeg gør er det meget blidt. Med de to storebrødre var de meget mere aktive og intervallerne hvor de bevægede sig, var noget længere end denne lille pige. Kunne det have noget at gøre med hvor langt jeg er henne i forhold til de to andre? Jeg er 21+4 henne og med de to andre mærkede jeg liv omkring uge 23. 

Mvh. M

Jeg har 4 børn nr 1 & 3 var rigtig aktive i maven moslede rundt det to piger 

nr 2 & 4 var stille med blide bevægelser det er en dreng og en pige 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2016

Mo9ca

FrkLarsen skriver:

Denne gang er det mere voldsomme spark der kommer end første graviditet (2010) 

Jeg fik en pige i august 2010 og denne gang venter vi en dreng 

Hvor langt er du forresten henne? Jeg er 22+0 i dag.

Mvh. M

Anmeld Citér

4. september 2016

Mo9ca

Jeg har 4 børn nr 1 & 3 var rigtig aktive i maven moslede rundt det to piger 

nr 2 & 4 var stille med blide bevægelser det er en dreng og en pige 

Tak for dit input. Det er nok bare en stille pige jeg venter mig og intet andet.

Mvh. M

Anmeld Citér

4. september 2016

Mo9ca

grinny skriver:

Der er meget forskel på jeg ventede min dreng og så til nu hvor jeg venter min pige

Min pige er meget mere livlig, hun sparker hårdere og så mærker jeg hende stort set hele dagen 

Min dreng var meget mere blid i sparkene og det var mest om aftenen/natten 

Om det så er fordi jeg vejer 30 kg mindre nu end første gang skal jeg ikke kunne sige, men det kunne godt tænkes 

Det er nok bare fordi det bare er et helt andet gemyt end de to første jeg har. Grunden til at jeg tænker over det er, at de to første er så forskellige i personligheder, men alligevel var de meget ens inde i maven og denne pige er helt anderledes end hendes to storebrødre.

Mvh. M

Anmeld Citér

5. september 2016

Mortilsnart4

Mo9ca skriver:

Tak for dit input. Det er nok bare en stille pige jeg venter mig og intet andet.

Mvh. M

Mine nr 2 & 4 bevægelser var også blidere fordi jeg havde foran liggende moderkage så det bedøvede sparkede lidt ud mod maven i starten 

med 1 og 3 lagde den bagud 

ligger din ud mod maven ? 

Anmeld Citér

5. september 2016

FrkLarsen

Mo9ca skriver:

Hvor langt er du forresten henne? Jeg er 22+0 i dag.

Mvh. M

Jeg er 25+1 

Anmeld Citér

5. september 2016

Mo9ca

FrkLarsen skriver:

Jeg er 25+1 

Okay. Det gør selvfølgelig også en forskel. Jeg mærker min baby lidt mere for hver dag der går.

Anmeld Citér

5. september 2016

Mo9ca

Mortilsnart4 skriver:

Mine nr 2 & 4 bevægelser var også blidere fordi jeg havde foran liggende moderkage så det bedøvede sparkede lidt ud mod maven i starten 

med 1 og 3 lagde den bagud 

ligger din ud mod maven ? 

Ja, den ligger delvis ud mod maveskindet og delvis oppe i toppen. Med den første lå den også ud mod maveskindet, men der mindes jeg at det allerede var i uge 23 at min kæreste mærkede ham. Derhenne er vi slet ikke endnu med denne lille fis.

Anmeld Citér

7. september 2016

Mortilsnart4

Mo9ca skriver:

Ja, den ligger delvis ud mod maveskindet og delvis oppe i toppen. Med den første lå den også ud mod maveskindet, men der mindes jeg at det allerede var i uge 23 at min kæreste mærkede ham. Derhenne er vi slet ikke endnu med denne lille fis.

Min den sidste lagde stort set med ryggen ud mod maven det meste af tiden til hun vendte sig og satte sig fast med hovedet oppe ved ribbene dette blev opdaget da mit vand var gået og fik akut ks fordi veerne gik i stå 

Anmeld Citér

7. september 2016

Zelinasmor

Jeg mærker meget mindre spark denne gang og ikke lige så ofte. Grunden til dette er at min moderkage ligger foran denne gang, hvor den lå bagved sidst. Det har utrolig meget at sige.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.