Denne tråd handler udelukkende om min kæreste på 22 år, han vejer 56 kg og har gjort det i alt den tid vi har været sammen (3,5) og også før det. Han har for nyligt besluttet sig til, at han vil begynde at tage pillerne anavar (STEOIDER) sammen med sin bror, som har fået ham ud i den tankegang. Han har ikke selv fortalt mig noget om det, men derimod skulle jeg selv finde ud af det, virkelig trist..
Jeg bad ham pakke sine ting, fordi han valgte det lort frem for mig.. Han ville ikke pakke sine ting, fordi han elsker mig og bare har brug for min støtte omkring hans valg, men det er enkelt og jeg vil ikke være en del af det han har gang i. Han vil bare gerne have der sker noget nu, fordi han ikke kan lide sig selv som han er, siger han samt han har en BMI på 17,3. Fair nok, men jeg syntes det er tåbeligt og man skal stå ved det man er og ikke udligne andre.. Dette er blot min mening.
Men vi besluttede os derfor at indgå en aftale om, at han opsøger læge og får konstateret om han er tyndfed eller ej. Hvis han er, har han lovet mig at holde sig fra det og hvis han ikke er tyndfed, får han lov til at tage 1 kur på 200 piller.. Sker det igen, ved han vores forhold er slut for altid.
Vi skal derfor sammen til hans læge d. 9/9 og have taget blodprøver, for at se hvad de siger.
Mit spørgsmål er, om der er nogle herinde der ved hvad læger akkurat undersøger for at finde ud af, om han er Tyndfed? Kan man evt forlange en scanning så man kan se hans organer?
Hvor lang tid går der før man får svar på blodprøverne og hvad tester de for? Altså, sukkertal eller hvad mm?
Håber på svar mange tak.
Anmeld
Citér